Аратта - На головну

18 квітня 2024, четвер

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в Україні знаходиться унікальний міст, що пролягає між правим берегом однієї річки. Не вірите? Можете переконатися на власні очі, якщо відвідаєте Кам’янець-Подільську фортецю, що на Хмельниччині. Стара фортеця розташована на скелястому острові, охопленому петлею каньйону річки Смотрич. Таким чином, міст, що веде до фортеці, пролягає між двома точками правого берегу однієї річки. Крім того, ми не знайшли більше прикладів у світі, коли б міст тримався без усіляких підпор, а спирався б тільки на скелі. За однією з гіпотез, цей міст було зведено римлянами ще у II столітті під час походу Траянового війська на Дакію. Нині Кам’янецька фортифікація включена до переліку ЮНЕСКО
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Киянам подобається гумор, а телеглядачам Сходу і Півдня - новини

Телебачення 18293 перегляди

Опубліковано - 13.07.2010 14:08 | Всі новини | Версія для друку

Киянам подобається гумор, а телеглядачам Сходу і Півдня - новини
Киянам подобається гумор, а телеглядачам Сходу і Півдня - новини
Київські телеглядачі надають перевагу гумористичнім (74% респондентів) та інформаційно-новинним програмам (70%). Природа (53%) та історичні програми (53%) посіли третє місце за глядацькими вподобаннями.

Про це свідчать дані останнього дослідження телевподобань українців, проведеного компанією «Воля» в різних регіонах України.

Мешканці південного регіону найчастіше дивляться новини і музичні програми - таких виявилося 48% і 37% відповідно. Новинні програми також найбільш популярні і у східному (53%), і в західному (68%). Водночас на друге місце жителі Західної України ставлять науково-популярні телепрограми (40%), а Східної - гумористичні (52%).

Серед аудиторії компанії «Воля» переважають сімейні люди - переважно великі родини (три і більше людей), а також люди старшої вікової групи (51+). Особливостями аудиторії також є більш високий рівень доходу родини і соціальний статус (більше менеджерів середньої ланки і працівників приватних підприємств).

При цьому, аудиторія послуги «Воля бродбенд» (доступ до інтернету) відрізняється від аудиторії послуги кабельного телебачення - вона молодша, але представлена переважно невеликими родинами.

Останнє дослідження було проведене на замовлення компанії «Воля» в декількох великих містах центрального, східного, західного і південного регіонів України. вибірка становила близько 4 тис. респондентів.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Телебачення»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Коли я ознайомився з партіями марксистів, соціалістів, лібералів та демократів, то за спиною кожної з них я побачив хитрий писок жида”
Іван Франко

 
Подорожуйте Україною комфортно і без обмежень!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.