Аратта - На головну

28 квітня 2024, неділя

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- серед найдавніших та найважливіших символів Великоднього яйця (писанки) є символ Сонця. Найпростішим зображенням Сонця є коло з промінням або без нього. На Великодніх яйцях, незалежно від релігії, що існують на Україні, також зображено восьмиконечну зірку, що в минулому була символом Сонця. Свастика (сварга, свастя), або як її називали “нерівний хрест” або “гусячі шийки”, в язичницькі часи була символом Сонця. В ті часи, вважалося, що яйце було талісманом, що мав значну силу, оскільки воно захищало власника від хвороб, невдач або злого ока. Символічна сила Великоднього яйця пояснювалася не лише тим, що воно захищало власника від злого, але й тим, що воно захищало людей та зберігало людський рід.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


В Чернігові кількість учнів, що вивчають християнську етику, скоротилася вдвічі

Освіта Регіон: Чернігівська область 15358 переглядів

Опубліковано - 14.12.2006 21:36 | Всі новини | Версія для друку

В Чернігові кількість учнів, що вивчають християнську етику, скоротилася вдвічі
В Чернігові кількість учнів, що вивчають християнську етику, скоротилася вдвічі
«Кількість учнів, які вивчають християнську та релігійну етику у загальноосвітніх школах Чернігова, порівняно з минулим роком скоротилася майже вдвічі», - повідомив начальник відділу освіти Чернігівської міської ради Михайло Рубан.

Зокрема, у 2005 році нові курси «Основи християнської етики» та «Основи релігійної етики» викладалися у 23 школах нашого обласного центру, а у 2006 - лише в 11. Минулого року ці курси вивчали 738 дітей, нинішнього - лише 400, проте інтерес є і в учнів, і у батьків, повідомляє «Православіє в Україні».

Михайло Рубан пояснює тенденцію до скорочення кількості охочих вивчати етику браком відповідних фахівців. За його словами, право викладати ці позаконфесійні курси мають лише педагоги, які пройшли відповідну перепідготовку. Цим має займатися інститут післядипломної освіти, проте він не встигає задовольнити попит. Окрім того, вимоги до викладачів курсів християнської та релігійної етики досить високі. Крім базової гуманітарної освіти та загальної ерудованості, їм треба мати високі моральні якості. Адже мова під час уроків буде йти про такі загальнолюдські цінності, як благочестя, совість, добро, краса, любов, честь, милосердя, обов'язок.

«Обидва курси не пов'язані з релігійною обрядовістю, - говорить Михайло Рубан. - Матеріалом для вивчення в ході уроків з християнської етики є найкращі надбання християнської культури та філософії України та світу. А «Основи релігійної етики» базуються на моральних засадах світових релігій. Мета цього курсу - виховання толерантності та здатності до співіснування у поліконфесійному середовищі». Учні починають відвідувати ці курси за письмової згоди батьків.

Віра, як правило, - є головною умовою прагнення самовдосконалення. І саме віра є основою для розвитку найкращих людських чеснот. Залишається тільки здогадуватися, як невіруючі викладачі прищеплюватимуть дітям любов до добра і благочестя без віри в Творця. Водночас священнослужителі до викладання цих курсів у школах не допускаються. Тож на даному етапі управління освіти Чернігівської міської ради пропонує запровадити підготовку фахівців на дистанційній основі, а школярам спілкуватися зі священиками у храмах.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Освіта»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Особа, що не володіє мовою народу, на землі якого проживає, - гість або окупант, або раб цього окупанта”
Карл Маркс

 
Знайди свою ГАРМОНІЮ!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.