Аратта - На головну

19 травня 2024, неділя

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- Гоголь, зупиняючись у німецьких готелях, підписувався як “Гоголь-українець”. Гоголя не любили в Росії, бо героїчною і красивою показував він Україну, а нерозумною і дикою Московщину. “Киньмо Московщину… Для кого ми працюємо?… Поїдемо до Києва, адже він наш, не їхній”, – писав він у листі до другого українця – Михайла Максимовича, видатного нашого вченого-природознавця, історика, філософа, фольклориста.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Союзна війна. Україна, як й ЄС підраховує збитки. Оптимістично

Економіка 7529 переглядів

Опубліковано - 10.01.2007 22:21 | Всі новини | Версія для друку

Союзна війна. Україна, як й ЄС підраховує збитки. Оптимістично
Союзна війна. Україна, як й ЄС підраховує збитки. Оптимістично
Про це сьогодні, перед початком засідання уряду, повідомив міністр палива й енергетики Юрій Бойко.

За його словами, це сталося через зупинку Білоруссю роботи нафтогону "Дружба".

"180 кілометрів (нафтогону), які прокладені на території Білорусі, а потім заходять на територію Україну, на сьогодні зупинено. Таким чином, зупинено нафтогін "Одеса-Броди", який працював у реверсному режимі, і по якому, згідно з підписаними контрактами, іде 9 мільйонів тонн прокачки", - сказав міністр.

За словами Бойка, фінансові збитки України від зупинки нафтогону можуть скласти близько $120 мільйонів на рік і $10 мільйонів на місяць.

Водночас Бойко зазначив, що конфлікт між Росією і Білорусією жодним чином не позначиться на ціні газу для населення та ціні бензину на заправках.

Також Бойко висловив побажання щодо найшвидшого вирішення конфлікту між Росією і Білорусією.

"Ми сподіваємося на якомога швидше розв’язання конфлікту між Росією та Білорусією на взаємовигідних умовах", - сказав міністр.

Від “Аратти”: міністр ПЕК Юрій Бойко, як завжди, послідовний оптиміст. Бо ж збитки від простою трубопроводу не вимірюються виключно втратою сплати за транзитні послуги. Устаткування цієї складної системи, за такого режиму я к зараз, не може бути законсервоване. Натомість його треба тримати у стані готовності, щоб система запрацювала, коли у Москві заманеться натиснути кнопку. А це витрати і чималі із українського бюджету.

Вочевидь, урядові установи не прорахували можливі ризики, які вірогідно проявляться на українському ринку. Зокрема паніка та ажіотажний попит на паливно-мастильні товари. Або спекулятивні змови продавців, що типово для вітчизняного бізнесу. Особливо перед сезонними роботами у аграріїв.

Це тільки два фактори, із багатьох, які навряд чи враховані у названих сумах збитків.

Окрім того, навряд чи урядовці прорахували прогнозовану реакцію “надійного партнера”. Не буде дивиною, якщо російські кампанії спробують компенсувати збитки від “скандалу” за рахунок українських споживачів (що традиційно), підвищивши відпускні ціни. Як кажуть: монополіст, він і в Африці монополіст. А ціни на пальне - базові. Потягнуть подорожчення решти товарів й послуг.

То ж скільки втратить Україна та її споживачі насправді?
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Економіка»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Найкращий державний устрій для будь-якого народу - це той, який зберіг його як ціле”
Мішель Монтень

 
Подорожуйте Україною комфортно і без обмежень!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.