Аратта - На головну

30 квітня 2024, вівторок

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в Україні знаходиться унікальний міст, що пролягає між правим берегом однієї річки. Не вірите? Можете переконатися на власні очі, якщо відвідаєте Кам’янець-Подільську фортецю, що на Хмельниччині. Стара фортеця розташована на скелястому острові, охопленому петлею каньйону річки Смотрич. Таким чином, міст, що веде до фортеці, пролягає між двома точками правого берегу однієї річки. Крім того, ми не знайшли більше прикладів у світі, коли б міст тримався без усіляких підпор, а спирався б тільки на скелі. За однією з гіпотез, цей міст було зведено римлянами ще у II столітті під час походу Траянового війська на Дакію. Нині Кам’янецька фортифікація включена до переліку ЮНЕСКО
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Розбиті дороги не ведуть до покращення

Добробут 5916 переглядів

Опубліковано - 21.02.2013 16:52 | Всі новини | Версія для друку

Розбиті дороги не ведуть до покращення
Розбиті дороги не ведуть до покращення
Ями замість доріг. Такі картини відкрилися українським автомобілістам із настанням весни. І це попри вкладені напередодні Євро-2012 мільярдні суми у ремонт. Чи можуть водії вплинути на безвідповідальних посадовців?

Сайт "Укряма" – український аналог відомого російського проекту, вже зібрав майже 2000 фотодоказів жалюгідного стану українських доріг.

Більшість, як розповів керівник проекту Павло Білоусов, надійшло з Києва та Харкова. "З таким жахіттям українці ще не мали справи. Стан доріг не те, що не відповідає національним стандартам якості, а взагалі за межами усіх припустимих норм", - обурюється правозахисник Володимир Караваєв.

До суду звертаються одиниці

З минулого року в суди проти Київського підрозділу "Укравтодору", за даними українських ЗМІ, направлено шість позовів від водіїв, які вважають причиною ДТП поганий стан доріг. Двоє киян, після дворічної судової тяганини, відсудили 62 тисячі гривень. Подібні позови від водіїв в Україні можна перерахувати на пальцях, кажуть оглядачі. Існуюче законодавство, за словами юриста харківського автоклубу Дениса Журавля, унеможливлює масові позови від водіїв проти дорожніх служб.

Вимагати компенсацію "за пошкодження ямою" водій може тільки після того, як спочатку в суді доведе, що не винен у скоєнні ДТП. "Попри погнуті диски, проколоту гуму і понівечене днище, інспектори ДАІ можуть на Вас оформити протокол, як на порушника правил, і не внести усі дані про поганий стан доріг, і про те, що потрапляння в яму відбулося не внаслідок перевищення швидкості",- каже Журавель і додає, що в більшості випадків суд стягує штраф з водія, а не з дорожників.

Скарги більш ефективні?

Тільки масові позови від водіїв можуть змінити ситуацію, каже правозахисник Караваєв. Щоправда, він вважає за необхідне змінити законодавство. Цю вимогу обговорюватимуть на Всеукраїнському форумі водіїв навесні. "Треба прописати, що водія не можна притягувати до відповідальності, якщо стан дороги, розміток, дороговказів не відповідають вимогам національних стандартів", - каже він.

В харківському автоклубі обрали інший, на думку членів, більш ефективний шлях. Водій телефонують у ДАІ і вимагають усунення "ямкових перешкод". В деяких випадках, розповідають там, спостерігається "досить швидке реагування". Сайт "Укряма" пішов ще далі. Водієві, який завантажив свої фотодокази, сервер автоматично пропонує текст скарги до ДАІ та до Генпрокуратури.

"Десь третина наших скарг спонукає ДАІ і Генпрокуратуру примушувати власників доріг усунути недоліки. Є звичайно і відписки, що коштів на ремонт поки немає", - сказав DW Павло Білоусов.

Крадії чи погода?

Цього місяця міністерство інфраструктури визнало проблеми на дорогах, пославшись на "складні зимові погодно-кліматичні умови". "Укравтодор" обіцяє дороги полагодити. А от як місцеві органи влади і дорожні служби використали державні кошти на попередні ремонти, зараз активно перевіряє Генпрокуратура.

За даними сайту відомства, в усіх регіонах країни вже зафіксовані факти завищення обсягів і вартості ремонтних робіт на суму у 177 мільйонів гривень.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Добробут»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Той, хто проявляє жалість до ворога, безжалісний до самого себе”
Френсіс Бекон

 
Реклама на порталі
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.