Аратта - На головну

9 травня 2024, четвер

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- найдовша печера на Україні носить назву «Оптимістична» і знаходиться на Поділлі - це гіпсова печера на глибині 20 м, протяжністю понад 230 км. Вхід до неї розташований поблизу села Королівка Борщівського району Тернопільській області. Це найдовша гіпсова печера у світі і друга за протяжністю, - вона поступається лише Мамонтовій печері в США...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Для киян є дві новини: гарна і погана

Добробут 5400 переглядів

Опубліковано - 22.09.2008 17:34 | Всі новини | Версія для друку

Для киян є дві новини: гарна і погана
Для киян є дві новини: гарна і погана
Гарна новина - Космос не зможе прихватизувати міський громадський транспорт. Погана - проїзд може подорожчати до 2-х гривень.

Робоча група з вивчення ситуації з транспортом у м. Києві одностайно проголосувала за заборону приватизації комунальних підприємств "Київпастранс" та "Київський метрополітен".
У той же час зобов'язала підприємства покращити якість транспортного обслуговування киян та гостей столиці за рахунок збільшення кількості рухомого складу і зменшення інтервальності руху.

Про це заявив голова робочої групи, лідер фракції БЮТ у Київраді Олександр Зінченко.

Так само одностайно члени робочої групи проголосували за збереження для пасажирів при купівлі довготривалих проїзних квитків нині існуючого тарифу у 50 копійок, повідомляє прес-служба депутата.

"Мова йде про те, що з 1 січня 2009 року всі ті, хто часто користується громадським транспортом м. Києва, зможуть купити річний проїзний квиток. В ньому й буде закладена вартість однієї поїздки у 50 копійок", - пояснив Зінченко.

За його словами, 2009 рік стане перехідним для розвитку транспорту столиці. За ці 365 днів Київміськдержадміністрація мусить ввести в дію транспортну картку киянина, яка дозволить отримувати достеменні дані про час і відстань, які кожен пасажир насправді провів у метро чи тролейбусі.

"І вже з 2010-го ми будемо сплачувати виключно за фактично надані нам транспортні послуги", - поділився стратегічним баченням розвитку транспортної галузі столиці Зінченко.

Водночас він наголосив на тому, що вартість разового проїзду у громадському транспорті доведеться підвищувати.

Члени робочої групи вважають, що тариф мусить покривати експлуатаційні витрати транспортників, а бюджет дотувати оновлення рухомого складу та розвиток транспортної мережі. Згідно з попередніми розрахунками управління цінової політики КМДА, вартість однієї поїздки може становити 2 гривні.

Усі рішення робочої групи з вивчення ситуації в транспортній галузі Києва будуть винесені для голосування депутатами Київради на спеціальну сесію 30 вересня.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Добробут»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Природничі науки й релігію протиставляють одна одній лише люди, погано освічені як у першому, так і в другому”
П. Сабатьє, французький хімік, Нобелівська премія 1912 р.

 
Реклама на порталі
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.