Аратта - На головну

1 травня 2024, середа

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в Україні знаходиться унікальний міст, що пролягає між правим берегом однієї річки. Не вірите? Можете переконатися на власні очі, якщо відвідаєте Кам’янець-Подільську фортецю, що на Хмельниччині. Стара фортеця розташована на скелястому острові, охопленому петлею каньйону річки Смотрич. Таким чином, міст, що веде до фортеці, пролягає між двома точками правого берегу однієї річки. Крім того, ми не знайшли більше прикладів у світі, коли б міст тримався без усіляких підпор, а спирався б тільки на скелі. За однією з гіпотез, цей міст було зведено римлянами ще у II столітті під час походу Траянового війська на Дакію. Нині Кам’янецька фортифікація включена до переліку ЮНЕСКО
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Метро на Теремки давно не будується

Регіональні новини Регіон: м.Київ 8290 переглядів

Опубліковано - 29.05.2009 04:36 | Всі новини | Версія для друку

Метро на Теремки давно не будується
Метро на Теремки давно не будується
Найсвіжіша дата здачі обіцяного мером «метро на Теремки в 2008 році» - цьогорічний День Києва. Журналісти «Газети...» переконалися, що будівництво з лютого не просувається.

На станції «Демієвська» готові два виходи, касовий зал, чотири ескалатори, стіни «в плитці» - хоч сьогодні став турнікети і запускай людей. Цього тижня з десяток будівельників займалися там прокладанням рейок і кабелів в тунелях. Говорять, готовність станцій - ще півсправи, адже тунельні роботи не закінчені.

Жителі Голосієва вже втомилися чекати метро і почали по-філософському відноситися до нескінченних обіцянок влади «ось-ось» закінчити будівництво.

- Думаю, поки метро добудують, закінчу навчання. Зараз щоранку добираюся до метро «Університет», - розповідає студентка третього курсу педуніверситета ім. Драгоманова Віка Коваленко. - Живу на Васильківській, їду через «Либідську». Через Московську площу іноді швидше і простіше пішки пробратися, чим будь-яким транспортом.

- П'ять років назад ми купували квартиру на вулиці Героїв Оборони поблизу ВДНГ, ціна в цьому районі була вищою за інші, через те, що скоро з'явиться метро. Тоді три станції обіцяли закінчити в 2008 році, - розповідає киянка Тетяна Гладченко. - На роботу в ЛШД на вулицю Братиславську добираюся дві години трьома видами транспорту.

Восени мер вихвалявся «майже готовою» станцією «Демієвська» перед журналістами. Майже нічого з того часу не змінилося.
На «Голосіївській» відкачують воду

На станції «Голосіївська» працює кран, чоловік десять вмонтовують «дах» для тунеля і прокладають рейки. Метробудівці скаржаться на постійну відсутність грошей. Адже навіть щоб «законсервувати станції», потрібні кошти на проект і на роботи.

Спускаємося на платформу. Всюди шумить вода, тече вона навіть по жолобу з рейками. На платформі лежать стопки мармурових плиток, стіни і колони стоять «голі». На колії - будівельні риштування. Його залишили ще в січні, коли починали облицьовувати станцію.

А на «Васильківській» чергує один охоронець

На станції «Васильківська» - жодної людини, на побутівках - навісні замки. У розритий котлован виходять три тунелі, затоплені по коліно водою. Знаходимо охоронця. Поки розмовляємо, перехожі цікавляться у нього, коли добудують. Він тільки відмахується, - звик вже до таких питань.

Готова станція відсотків на 85: «каменем обкладена, тільки букви повісити». Трохи далі по вулиці Васильківській знаходимо кількох метробудівців. Вони відкачують підводні води - цей процес не можна зупинити ні на день, навіть за відсутності фінансування. За словами робочих, цього року будівельно-монтажні роботи, тобто безпосередньо будівництво, велися лише кілька тижнів в січні.

І все. Метробудівців масово відправили в неоплачувані відпустки або звільнили. В цілому обіцяне метро на Теремки зараз більше нагадує покинуте будівництво багатоповерхівки: і добудувати нема на що, і залишити безгоспним не можна.

Цифра

Майже 800 млн. грн потрібно на завершення будівництва трьох станцій.

Схоже, мерія не збирається розплачуватися і продовжувати будівництво. Відношення до станцій на Теремки добре ілюструє звернення в.о. мера Голубченко до Кабміну з проханням виділити гроші на будівництво пам'ятника Мазепі із коштів, передбачених на будівництво метро на Теремки.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Регіональні новини»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Навчаючи інших, ми вчимося самі”
Сенека

 
Відпочинок на схилах Дніпра
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.