Аратта - На головну

18 травня 2024, субота

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в Україні знаходиться унікальний міст, що пролягає між правим берегом однієї річки. Не вірите? Можете переконатися на власні очі, якщо відвідаєте Кам’янець-Подільську фортецю, що на Хмельниччині. Стара фортеця розташована на скелястому острові, охопленому петлею каньйону річки Смотрич. Таким чином, міст, що веде до фортеці, пролягає між двома точками правого берегу однієї річки. Крім того, ми не знайшли більше прикладів у світі, коли б міст тримався без усіляких підпор, а спирався б тільки на скелі. За однією з гіпотез, цей міст було зведено римлянами ще у II столітті під час походу Траянового війська на Дакію. Нині Кам’янецька фортифікація включена до переліку ЮНЕСКО
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Чорноморський флот Росії заіржавіє до 2015 року

Політика 27985 переглядів

Опубліковано - 2.04.2010 | Всі публікації | Версія для друку

БПК «Очаків» на останньому ремонті
БПК «Очаків» на останньому ремонті
Кораблі, що стоять на озброєнні Чорноморського флоту Росії, повністю вичерпали свій ресурс, і з 2015 року, ймовірно, перестануть виходити в море.

Як повідомило джерело в штабі ВМФ Росії, середній вік чорноморських кораблів перевищив 30 років, що є граничним терміном служби більшості військових суден.

«Зрозуміло, військові моряки підтримуватимуть свої кораблі в гідному стані до останнього моменту, проте у „заліза“ є свій ресурс. І якщо днище прогниє настільки, що з нього почне все висипатися, звичайно, виходити в море на таких суднах ніхто не ризикне», - відзначив співбесідник.

Курс на списання

Джерело додало, що зараз у військовому відомстві готується ряд рішень з виправленню ситуації. Насамперед знімаються з ремонту найбільш старі кораблі, які простіше утилізувати, ніж повернути в експлуатацію. Зокрема, на Чорноморському флоті до утилізації готують великий протичовновий корабель (БПК) «Очаків», який вже другий рік іржавіє на відстої в бухті Троїцкой Севастополя, і розмірковують над виводом з бойового строю дизельного підводного човна «Б-380» проекту 641б.

«Очаків» майже 17 років знаходився в ремонті, який через розвал Радянського Союзу так і не був завершений. А човен «Б-380» був введений до складу Чорноморського флоту в 1982 році і вже давно вичерпав ресурс. Враховуючи вік корабля, застарівання озброєнь, подальше вкладення грошей в ці кораблі недоцільно. «Щодня в доці — це гроші, незалежно від того, йде ремонт чи ні. І за ці гроші цілком можна побудувати нові кораблі», - пояснив співбесідник.

В той же час він виключає зняття з бойового чергування плавучого госпіталю «Єнісей», який, хоча і не виходить в море, але активно використовується моряками як інфекційна лікарня.
Російський корвет проекту 20380 що «Стєрєгущій»
Російський корвет проекту 20380 що «Стєрєгущій»
Нові корвети врятують Чорноморський флот

Представник штабу Чорноморського флоту Росії повідомив в бесіді з кореспондентом GZT.RU, що бойовий потенціал флоту можна відновити за допомогою декількох новітніх корветів проекту 20380 що «Стєрєгущій», які набагато перевершують по озброєнню великі десантні кораблі і здатні скласти основу чорноморського угрупування. Другий екземпляр цього корабля був спущений на воду в Санкт-Петербурзі 31 березня 2010 року, а перший — з 2008 року знаходиться в бойовому складі Балтійського флоту.

«При екіпажі в 100 чоловік корвет може вести бій з підводним, надводним і повітряним супротивником, вражати берегові укріплення. При цьому він оснащений протичовновим вертольотом КА-27ПЛ, який дозволяє цьому кораблю поодинці здійснювати невеликі операції, наприклад, з боротьби з піратами. Два десятки таких корветів могли б забезпечити необхідний бойовий потенціал флоту», - відзначив представник штабу Чорноморського флоту.

В той же час в лютому з'явилася інформація про те, що до 2015 року до складу Чорноморського флоту планується поставити два кораблі дальньої морської зони класу «фрегат», а також три нові дизельні підводні човни. Якщо ці плани будуть реалізовані, бойова потужність Чорноморського флоту перевершуватиме існуючий потенціал.

Моряки-чорноморці сподіваються на українських суднобудівників

Проте зараз основна проблема - в браку виробничих потужностей. «Всі суднобудівельні заводи завалені зарубіжними замовленнями на декілька років вперед, і навіть за наявності грошей дуже складно налагодити додаткове виробництво для потреб ВМФ Росії, оскільки там немає такої кількості фрезерувальників, токарів, зварювальників. Великий виробничий потенціал є в Україні, і ми розраховуємо, що потеплення в російсько-українських стосунках може привести до реалізації низки проектів на українських стапелях, які колись працювали на Чорноморський флот СРСР», - відзначив співбесідник GZT.RU.

 

 
Share/Bookmark
 
Публiкацiї за темою «Політика»:
 
  
Публікації:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Світ відповідав розмірам людини,
І людина була мірилом всіх речей”

Михайло Волошин

 
Відпочинок на схилах Дніпра
 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.