Аратта - На головну

18 червня 2025, середа

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- першою Українською конституцією вважається документ «Пакти і Конституція прав і вольностей запорозького війська», складений гетьманом Пилипом Орликом у 1710 році. Історики мають різні думки щодо того, чи був цей документ Конституцією у сучасному розумінні цього слова або прогресивним твором, який випередив свій час, адже перші Конституції в Європі і США з’явилися лише за сімдесят років потому. Реальної сили Конституція Пилипа Орлика так і не набула, оскільки складалася вона на чужині та її укладачі не мали змоги повернутися в країну. Але в історії вона залишилася як оригінальна правова пам’ятка, яка вперше в Європі обгрунтовує можливість існування парламентської демократичної республіки.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Екіпаж літака Президента Польщі знав, що умов для прийому немає

Надзвичайна подія 7104 перегляди

Опубліковано - 19.05.2010 15:46 | Всі новини | Версія для друку

Екіпаж літака Президента Польщі знав, що умов для прийому немає
Екіпаж літака Президента Польщі знав, що умов для прийому немає
Екіпаж літака Президента Польщі, що розбився, своєчасно одержував інформацію про погані погодні умови.

Про це сьогодні на прес-конференції в Москві повідомила голова Міждержавного авіаційного комітету Тетяна Анодіна.

«Екіпаж своєчасно одержував дані про метеобстановку і запасні аеродроми від диспетчерських пунктів Мінська, аеродрому Смоленська «Північний», а також від літака екіпажа літака Як-40 Міноборони Польщі, який зробив посадку на цьому аеродромі приблизно за півтори години до катастрофи», - сказала Анодіна.

У свою чергу голова технічної комісії МАК Олексій Морозов також повідомив, що екіпаж одержував метеозведення по аеродрому вильоту, по всіх запасних аеродромах і маршруту польоту.

«Така інформація надавалася диспетчерами Мінська, Смоленська, а також екіпажем Як-40 ВПС Польщі. Після виходу на зв`язок з диспетчером аеропорту «Північний» він двічі попередив, що на аеродромі туман, видимість 400 метрів, умов для прийому немає», - сказав він.

За словами Морозова, приблизно за 16 хвилин до катастрофи екіпаж Як-40 одержав таку саму інформацію: видимість 400 м і вертикальна видимість – 50 метрів.

«Приблизно за 11 хвилин до катастрофи екіпаж Як-40 поінформував, що екіпаж російського Іл-76 виконав два заходи і пішов на запасний аеродром. За 4 хвилини до катастрофи екіпаж Як-40 поінформував, що він оцінює видимість як 200 метрів», - сказав Морозов.

Водно він повідомив, що, незважаючи на ці повідомлення, на прохання екіпаж Ту-154 виконав пробний захід на посадку до висоти ухвалення рішення (100 метрів). За його словами, при дозволі екіпажу третього розвороту диспетчер поінформував, що від 100 метрів необхідно бути готовим до відходу на друге коло.

Відповідаючи на запитання, чому не був вибрано інший аеродром, Морозов сказав: «Прерогатива вибору аеродрому призначення і запасних аеродромів є виключно прерогативою того, хто організує політ. В даному разі це польська сторона».

Як повідомлялося раніше, 10 квітня літак Президента Польщі Леха Качиньського, на борту якого було 96 осіб, розбився під час заходу на посадку на військовий аеродром під Смоленськом.

Качиньський з дружиною і делегацією високопосадовців планував взяти участь у траурних заходах з приводу 70-х роковин Катинської трагедії.
До теми:
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Надзвичайна подія»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Чим обмеженішим є світогляд людини, чим менше вона знайома з історією, природою і філософією, тим щиріша її прихильність до своєї релігії ”
Людвіг Фейєрбах

 
Реклама на порталі
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.