Аратта - На головну

2 травня 2025, п`ятниця

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- серед найдавніших та найважливіших символів Великоднього яйця (писанки) є символ Сонця. Найпростішим зображенням Сонця є коло з промінням або без нього. На Великодніх яйцях, незалежно від релігії, що існують на Україні, також зображено восьмиконечну зірку, що в минулому була символом Сонця. Свастика (сварга, свастя), або як її називали “нерівний хрест” або “гусячі шийки”, в язичницькі часи була символом Сонця. В ті часи, вважалося, що яйце було талісманом, що мав значну силу, оскільки воно захищало власника від хвороб, невдач або злого ока. Символічна сила Великоднього яйця пояснювалася не лише тим, що воно захищало власника від злого, але й тим, що воно захищало людей та зберігало людський рід.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Європейці визначили найкращі туристичні місця Європи. Україна поки що до цього рейтингу не потрапила...

Туризм 35862 перегляди

Опубліковано - 18.04.2006 20:44 | Всі новини | Версія для друку

Хорватія - найприємніша і найцікавіша країна
Хорватія - найприємніша і найцікавіша країна
Європейська асоціація туроператорів визначила список найпопулярніших серед туристів європейських країн. Рейтинг складався з різних номінацій, що з різних боків характеризують країни. Опитування проводилося серед туроператоров, чиї обсяги роботи обчислюються мільйонами туристів.

У загальній номінації, де визначалася найцікавіша країна, поїздка до якої найприємніша і найцікавіша, перемогла Хорватія. За неї віддали свої голоси 23% опитаних учасників європейського ринку туристських послуг. На другому місці виявилася Чехія - 15%. Замкнула трійку Ісландія - 13% опитаних туроператоров.

Як сказав Том Дженкинс, виконавчий директор Європейської асоціації туроператоров, "Хорватія посіла перший рядок рейтингу найпопулярніших країн, тому що вона стала дійсною європейською країною, не перейнявши недоліків членства в Євросоюзу. На Хорватію не поширюється дія європейського ПДВ, тому в порівнянні з найближчими конкурентами, такими як Італія і Греція, де туристична інфраструктура розвинута краще, у Хорватії можна встановлювати ціни нижче на 19%".

Цілком природно, що Хорватія зайняла і перше місце в списку "Краще співвідношення ціна-якість". За неї віддали свої голоси 19% опитаних. Стільки ж експертів проголосували і за Іспанію. На третьому місці в цій категорії Чехія - 13%.

А от найгіршим місцем по співвідношенню ціна-якість виявилася Великобританія. Невиправдано дорогою цю країну називають 57% європейських туроператорів. Однак, якщо ви їдете за гарними краэвидами, то Великобританію ніяк не обійти. Ця країна, на думку експертів, на другому місці за природною красою (26%). А перше місце у Швейцарії (38%).

У Німеччині за свої гроші ви одержите найкращий у Європі сервіс. З цим згодні 32%. Якщо ви хочете провести романтичну відпустку, то їхати треба в Париж. Таку пораду дають 71% учасників європейського ринку. Саму мистецьку подорож можна здійснити по Італії, відвідавши Венецію і Рим (94%). Кращі нічні клуби Європи можна знайти в Лондоні (33%) і Барселоні (24%).

Кращі міста для походу по магазинах: Лондон (35%), Париж (32%), Мілан (23%). Місце з найкращими дешевими ресторанами - це Прага (37%), а просто з найкращими - це, безумовно, Франція (58%). Кращий сімейний відпочинок надається в паризькому парку розваг Euro Disneyland (38%). А найбільш комфортабельний і цікавий спортивний відпочинок на свіжому повітрі можна знайти у Франції (45%).

Найпопулярнішими серед туристів визначними пам'ятками були названі паризька Ейфелева вежа (50%), лондонське колесо огляду (29%) і римський Колізей (21%).

Україна

Україна до переліку найцікавіших і найпопулярніших країн Європи не потрапила. Прикрий факт, поки що, лишається фактом - жодна з національних визначних пам`яток, вартих уваги, не потрапила до цього рейтингу.

Невже наша мальовнича держава, що знаходиться в центрі Європи, не цікавить іноземних туристів? Невже країна, на території якої формувалася вся європейська цивілізація, спустошена до рівня мертвої пустелі? Мабуть, ні. Карпати і Крим продовжують милувати своїми краєвидами, Дніпро і далі несе свої води вздовж могутніх круч, Дністер, Південний Буг, Тетерів, Рось, Десна, Ворскла також не обміліли, вода в Чорному та Азовському морях і далі мокра, то солона, а забруднена зона ЧАЕС обмежена лише 30-кілометровою зоною... Духовний центр слов’янства вже не просто місто-герой, а столиця європейської держави...

Так у чому ж причина? Що відлякує примхливого європейського туриста? А відповідь проста й складна в той же час.

По-перше, по-друге і, по-третє – відсутність відповідної інфраструктури на шляху і навколо самих пам’яток, – а хоч би це був пляжний відпочинок, або краєзнавчий маршрут Шевченківськими місцями.

По-четверте, мають бути розроблені відповідні закони та створені податкові пільги для об’єктів туристсько-рекреаційних зон. І, звичайно, має бути переглянута політика по відношенню до стягнення ПДВ (як це зроблено в тій самій Хорватії).

По-п’яте, слід виділити окремим пунктом у бюджеті країни статтю про необхідність витрат на рекламну компанію бренду Ukraine ™ у ЗМІ. Для порівняння, у Словенії рекламний бюджет складає приблизно 9 мільйонів доларів на рік. Яким чином мають використовуватися кошти? Даємо відповідь – на друк некомерційних рекламних буклетів та розробку медіа-презентацій на лазерних дисках, які мають безкоштовно розповсюджуватися на всіх транспортних маршрутах. На створення фільмів, та озвучення їх європейськими мовами. На некомерційну рекламу українських курортів та пам’яток у західних ЗМІ.

Тобто ці всі п’ять пунктів має виконувати держава. Бо лише їй під силу прокласти асфальтовану дорогу, підвести електрику, телефонні лінії, воду та каналізацію, забезпечити відповідну охорону об’єктів і захист від кримінальних випадків мандрівників.

Усі інші пункти має забезпечувати вже приватний бізнес: як великий – туристичні оператори, приватні готелі, пансіонати, ресторани, аквапарки, автопідприємства, спортивні бази; так і малий - гіди-екскурсоводи, тренери-інструктори, водії, аніматори (по-нашому “масовики-затійники”), водії, власники приватних садиб, кафе, сувенірних крамничок, плавзасобів тощо.

Звичайно, із боку комерційних банків мають надаватися кредити з вигідними ставками та умовами погашення.

Закордонний турист – то є дуже примхлива особа, і звик на свої гроші розраховувати не на “зручності у дворі”, а на, вибачаємося, окремий ватерклозет та душ у номері. І автобус щоб бажано був не “бундесверівський” басик, переобладнаний до рівня маршрутки “Київ-Черкаси”, а як мінімум “Богдан” у туристичному виконанні з кондиціонером та зручними сидіннями. Ми вже не кажемо про шляхи, якими має пересуватися цей туристичний транспортний засіб чи рівень сервісу на об’єктах...

Тобто, рівень і кількість послуг мають відповідати вимогам світових стандартів, лише тоді наші визначні місця потраплять до європейського та світового рейтингу

Якщо держава візьметься за розум, – бо перші кроки має зробити саме вона, то через кілька років можна очікувати перші результати. А наш Президент отримає можливість повноцінної реалізації програми по створенню 5 мільйонів робочих місць...
До теми:
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Туризм»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Розум може підказати, чого слід уникати, і тільки серце промовляє, що слід робити”
Жозеф Жубер

 
Знайди свою ГАРМОНІЮ!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.