Аратта - На головну

5 травня 2025, понеділок

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- найдовший духовий музичний інструмент в світі - це трембіта, — конічна дерев’яна труба без бокових отворів. ЇЇ довжина може досягати чотирьох метрів. Діапазон трембіти — дві з половиною октави. Її звуки чутно більш ніж за десять кілометрів. Цей традиційний для жителів українських Карпат інструмент і досі використовується. Трембітарі сповіщають горян про важливі події. Якщо Ви включите до програми своєї подорожі один з фестивалів краю, то обов’язково познайомитеся з незвичайним інструментом.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Представник Польщі спростував слова голови МАК

Скандал 4135 переглядів

Опубліковано - 12.01.2011 20:45 | Всі новини | Версія для друку

Літак Президента Польщі з якогось дива розвалився на шматки, хоча при посадці його швидкість мінімальна, а вибуху, за офіційними даними - не було.
Літак Президента Польщі з якогось дива розвалився на шматки, хоча при посадці його швидкість мінімальна, а вибуху, за офіційними даними - не було.
Голова держкомісії Польщі з розслідування авіаційних інцидентів Едмунт Кліх спростував слова голови Міждержавного авіаційного комітету Тетяни Анодіної про свою участь у всіх важливих нарадах щодо розслідування Смоленської катастрофи.

Про це Кліх сказав в ефірі TVN24.

"На жаль, це брехня. Мене не запрошували на жодну іншу зустріч, лише на ту, що відбулась у Смоленську, незважаючи на те, що звертався з таким проханням", - сказав він.

"Нам дали матеріали з обльоту, з якими ми були абсолютно не згодні та намагались нам підставити документи (в цій справі) для підпису", - додав він.

Кліх вважає, що росіяни навмисне вирішили швидко оприлюднити доповідь про катастрофи літака Президента Польщі Леха Качинського, щоб не включити в цей документ зауваження польської сторони.

Він також наголосив, що не згоден з думкою російських експертів про те, що диспетчери Смоленського аеродрому діяли правильно. Кліх вважає, що диспетчери в умовах туману повинні були закрити аеродром і в жодному разі не дозволяти екіпажу зійти навіть на висоту прийняття рішення (100 метрів - УНІАН), зауваживши також, що диспетчер надто пізно наказав пілотам літака припинити зниження.

Як повідомлялося раніше, сьогодні, 12 січня, Міждержавний авіаційний комітет передав Польщі Остаточний звіт за підсумками розслідування катастрофи літака Ту-154М бортовий номер 101 Республіки Польща, що сталася 10 квітня 2010 року в районі аеродрому Смоленськ «Північний», розслідування якої проводилося Технічною комісією МАК. За висновками російських експертів, літак Ту-154М розбився через намагання пілотів посадити літак за будь-яких умов.

Менше місяця тому поляки передали росіянам 150 сторінок зауважень до 210-сторінкового документа МАК.

Довідка. Міждержавний авіаційний комітет - виконавчий орган 12 держав колишнього Союзу РСР з делегованих державами функцій і повноважень у сфері цивільної авіації та використання повітряного простору.
До теми:
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Скандал»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Чудо не суперечить законам природи - воно суперечить нашим уявленням про неї ”
Блаженний Августин

 
Подорожуйте Україною комфортно і без обмежень!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.