Аратта - На головну

18 червня 2025, середа

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- серед найдавніших та найважливіших символів Великоднього яйця (писанки) є символ Сонця. Найпростішим зображенням Сонця є коло з промінням або без нього. На Великодніх яйцях, незалежно від релігії, що існують на Україні, також зображено восьмиконечну зірку, що в минулому була символом Сонця. Свастика (сварга, свастя), або як її називали “нерівний хрест” або “гусячі шийки”, в язичницькі часи була символом Сонця. В ті часи, вважалося, що яйце було талісманом, що мав значну силу, оскільки воно захищало власника від хвороб, невдач або злого ока. Символічна сила Великоднього яйця пояснювалася не лише тим, що воно захищало власника від злого, але й тим, що воно захищало людей та зберігало людський рід.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Комп’ютерні та відеоігри впливають на психічне здоров’я

Охорона здоров`я 7797 переглядів

Опубліковано - 19.01.2011 23:03 | Всі новини | Версія для друку

Ну, а це лише Apple-манія. (Фото Geoff Levy.)
Ну, а це лише Apple-манія. (Фото Geoff Levy.)
Американська академія педіатрії (American Academy of Pediatrics) опублікувала результати чергового дослідження, яке не обіцяє нашому братові-гравцеві нічого хорошого.

Протягом двох років лікарі пильно спостерігали за трьома тисячами сінгапурських школярів, які проводять години за комп'ютерними і відеоіграми. З'ясувалося страшне: погіршення зору і проблеми, пов'язані з малорухливим способом життя, не єдині небезпеки, які нас підстерігають, повідомляє “Компьюлєнта”.

10% школярів стали просто залежними від ігор, а у деяких з'явилися психічні відхилення. Навіть ті, кому вдалося уникнути ігроманії, зізналися, що тяга до ігор у них значно зросла. У середньому діти проводили за комп'ютером/приставкою по 20 годин на тиждень. У різних досліджуваних групах кількість «патологічних гравців» розрізнялося, але загалом і в цілому результати такі: на кожну групу доводилося 9-12% ігрозалежних хлопчиків і 3-5% дівчаток.

Кількість дітей з психічними розладами оголошено не було. У дослідженні говориться, що юнь, яка проводила максимальний час за грою, стала надто імпульсивною, у неї погіршилися соціальні навички, у більшості помічені прояви синдрому глибокої депресії, необґрунтованого страху і соціальна фобія.

«Дві-три години на день, проведені перед телевізором або комп'ютером, практично не позначаються на здоров'ї, однак вихід за ці рамки може спричинити серйозні проблеми для здоров'я», - застерігає Марк Гріффітс (Mark Griffiths), професор Університету Ноттінгем Трент (Nottingham Trent University), який очолював дослідження.

Звіт про роботу щойно опубліковано в журналі Pediatrics.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Охорона здоров`я»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Коли ж ви гризете та їсте один одного, то глядіть, щоб не знищили один одного!”
Біблія

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.