Аратта - На головну

10 червня 2026, середа

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- найдовший духовий музичний інструмент в світі - це трембіта, — конічна дерев’яна труба без бокових отворів. ЇЇ довжина може досягати чотирьох метрів. Діапазон трембіти — дві з половиною октави. Її звуки чутно більш ніж за десять кілометрів. Цей традиційний для жителів українських Карпат інструмент і досі використовується. Трембітарі сповіщають горян про важливі події. Якщо Ви включите до програми своєї подорожі один з фестивалів краю, то обов’язково познайомитеся з незвичайним інструментом.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Чотири чашки кави на день захистять від діабету

Охорона здоров`я 8263 перегляди

Опубліковано - 24.01.2011 11:22 | Всі новини | Версія для друку

Чотири чашки кави на день захистять від діабету
Чотири чашки кави на день захистять від діабету
Численні дослідження показали, що кава володіє захисним ефектом від цукрового діабету 2-го типу, що є найбільш поширеною формою цієї хвороби, проте причину цього вченим встановити поки не вдавалося.

Тепер дослідники Каліфорнійського Університету в Лос-Анджелесі виявили можливий молекулярний механізм у захисних властивостях кави.

Як встановили вчені, звіт про роботу яких опублікований в останньому номері журналу Diabetes, споживання кави збільшує плазмові рівні білка під назвою глобулін (SHBG), що регулює біологічну діяльність статевих гормонів організму, тестостерону й естрогену, які, як вважалося довгий час, грають важливу роль в розвитку діабету типу 2.

У дослідженні взяли участь 359 здорових і та сама кількість хворих на діабет жінок. Виявилося, що жінки, які пили 4 чашки кави з кофеїном щодня, мали значно більш високі рівні SHBG, ніж ті, які не пили кави, і були на 56% менше схильні до розвитку діабету, ніж останні.

Як писала раніше Gazeta.ua, вчені з Гарвардського університету встановили, що часте вживання картоплі підвищує ризик розвитку цукрового діабету 2-го типу у жінок. У дослідженні, яке тривало протягом 20 років, брало участь 84555 американок.

Вчені підрахували, що у жінок, які вживали картоплю найчастіше, ризик розвитку цукрового діабету 2-го типу протягом 20 років зростав на 14% порівняно з тими, хто вживав картоплю рідко.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Охорона здоров`я»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Все, що йде поза рами нації, це або фарисейство людей, що ітернаціональними ідеалами хотіли би прикрити свої змагання до панування одної нації над другою, або хворобливий сентименталізм фантастів, що раді би широкими “вселюдськими” фразами прикрити своє духове відчуження від рідної нації...”
Іван Франко

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2026.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.