Аратта - На головну

9 листопада 2025, неділя

 

Актуально
Голодомор
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- серед найдавніших та найважливіших символів Великоднього яйця (писанки) є символ Сонця. Найпростішим зображенням Сонця є коло з промінням або без нього. На Великодніх яйцях, незалежно від релігії, що існують на Україні, також зображено восьмиконечну зірку, що в минулому була символом Сонця. Свастика (сварга, свастя), або як її називали “нерівний хрест” або “гусячі шийки”, в язичницькі часи була символом Сонця. В ті часи, вважалося, що яйце було талісманом, що мав значну силу, оскільки воно захищало власника від хвороб, невдач або злого ока. Символічна сила Великоднього яйця пояснювалася не лише тим, що воно захищало власника від злого, але й тим, що воно захищало людей та зберігало людський рід.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Проїзд у столичному метро знову подорожчає?

Добробут Регіон: м.Київ 5051 перегляд

Опубліковано - 30.06.2011 15:09 | Всі новини | Версія для друку

Проїзд у столичному метро знову подорожчає?
Проїзд у столичному метро знову подорожчає?
Збитки КП «Київський метрополітен» за 5 місяців 2011 р. склали 107, 4 млн грн.

Про це повідомляє прес-служба підприємства

Доходи метрополітену за цей період склали 387, 4 млн грн. У тому числі від перевезень пасажирів – 299, 1 млн грн, від надання площ в оренду - 5,6 млн грн, від надання рекламомісць - 3,2 млн грн.

Всього за січень-травень 2011 р. витрати склали 494, 8 млн грн. У тому числі витрати на оплату праці - 167,7 млн ​​грн, придбання комплектуючих для ремонту - 33,7 млн ​​грн, електроенергію - 31,8 млн грн, амортизація - 91,8 млн грн тощо.

Всього за цей період послугами метро в Києві скористалися 213, 7 млн пасажирів, з них платних перевезень - 160,2 млн грн.

У той же час, економічно обгрунтований тариф на проїзд у метрополітені за розрахунками підприємства становить 2,65 грн. Такий висновок був зроблений на основі розрахунків відповідно до порядку формування тарифів на послуги метрополітену, затверджений наказом Мінтрансзв´язку України від 5 березня 2007р.

При цьому, за даними КП, середній дохід, отриманий від поїздки одного пасажира за січень - травень 2011 р., становить 1,62 грн.

Нагадаємо, з 6 вересня 2010 р. вартість проїзду в київському метро становить 2 грн.

Як повідомлялося раніше, начальник КП «Київський метрополітен» Володимир Федоренко в кінці червня запевнив, що тарифи на проїзд не підвищуватимуться.

Від “Аратти”: читаючи повідомлення прес-служби, ми звернули увагу на певну невідповідність даних. Зокрема, тариф на проїзд одного пасажира встановлений 2 грн. Відтак, якщо послугами скористалися 213, 7 млн пасажирів, то доход тільки від їхнього перевезення має становити 427,4 млн. грн. При тому, за так званих пільговиків, яких, слід розуміти, було 53,5 млн. - мали б сплатити або соціальні фонди, або держбюджет. І ці кошти, до речі, у відповідні статті - закладено.

Відтак дивує, що сума всіх доходві метрополітену становить 387, 4 млн. грн., тобто на 40 млн. менше, ніж від одного тільки проїзду пасажирів. І якщо порахувати справжні доходи, вказані у повідомлені, то виявиться, що метрополітен має дефіцит у 58,6 млн. грн. Втім, враховучи маніпуляції з підрахунком доходу від перевезень, ми не впевнені, що доходи від інших видів діяльності не занижені у такий самий спосіб.

Отже виникає питання: невже керівництво підприємства досі не засвоїло елементарні арифметичні розрахунки? І чому, з цієї причини кияни мають платити більше?
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Добробут»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Там, де закінчується здоров'я, там, де закінчуються гроші, там, де закінчується здоровий людський розум, - там всюди починається християнство ”
Генріх Гейне

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.