Аратта - На головну

3 травня 2025, субота

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- серед найдавніших та найважливіших символів Великоднього яйця (писанки) є символ Сонця. Найпростішим зображенням Сонця є коло з промінням або без нього. На Великодніх яйцях, незалежно від релігії, що існують на Україні, також зображено восьмиконечну зірку, що в минулому була символом Сонця. Свастика (сварга, свастя), або як її називали “нерівний хрест” або “гусячі шийки”, в язичницькі часи була символом Сонця. В ті часи, вважалося, що яйце було талісманом, що мав значну силу, оскільки воно захищало власника від хвороб, невдач або злого ока. Символічна сила Великоднього яйця пояснювалася не лише тим, що воно захищало власника від злого, але й тим, що воно захищало людей та зберігало людський рід.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


“Укрзалізниця” підключиться до Інтернету

Технології 6143 перегляди

Опубліковано - 28.09.2011 11:38 | Всі новини | Версія для друку

“Укрзалізниця” підключиться до Інтернету
“Укрзалізниця” підключиться до Інтернету
Послугу доступу в інтернет в “Укрзалізниці” вирішили запровадити напередодні "Євро-2012".

"До "Євро-2012" у нас очікується більше мільйона уболівальників, які будуть подорожувати між найбільшими містами України. Їм буде приємно, подорожуючи в поїзді, спілкуватися через інтернет зі своїми друзями", - пояснює гендиректор "Укрзалізниці" Володимир Козак, пише "Комерсант Україна".

До кінця 2011 року інтернет повинен з'явитися в поїздах, які курсуватимуть між містами, що приймають чемпіонат, - на маршруті Львів-Київ-Харків-Донецьк протяжність - близько 1500 км.

У майбутньому в адміністрації обіцяють впровадити послугу і на інших напрямках.

Інтернет-доступ необхідний УЗ і для власних технологічних потреб - забезпечення зв'язку між станціями і поїздами.

Для впровадження швидкісного руху "Укрзалізниці" вже довелося побудувати IP-мережу. Наступним кроком має стати перехід УЗ на нову систему радіозв'язку - GSM-R, яка дозволить українським залізницям координувати рух з сусідніми державами.

Спочатку в адміністрації заявляли, що інтернет буде надаватися в стандарті UMTS. Але зараз у ньому працює тільки "Укртелеком".

Як стверджують в УЗ, оператор повідомив, що не цікавиться проектом, оскільки його мобільний напрямок виставлено на продаж.

Тому в адміністрації вирішили впроваджувати послугу в стандарті WiMAX, який до того ж забезпечує більш високу швидкість передачі даних - до 20 Мбіт / сек.

У самих поїздах сигнал буде поширюватися по мережі Wi-Fi. Вартість послуги поки невідома. Але вже зараз оператори попереджають про ризик, оскільки послуга буде затребувана незначною кількістю пасажирів.

Тому, щоб зробити проект окупним, вони пропонують включити вартість послуги в ціну квитків - в цьому випадку вона підвищиться на 1-2 гривні.

За оцінками телеком-оператора "ММДС-Україна", інвестиції в проект на першому етапі можуть становити близько 10 мільйонів доларів, а його реалізація займе 8-9 місяців.

Компанію, яка займеться будівництвом WiMAX-мережі, УЗ планує вибрати в ході тендера.

Зараз в Україні за цією технологією працюють два оператори - "Українські новітні технології" - УНТ; ТМ FreshTel і "Інтелектуальні комунікації" - ТМ "Жираф".

Крім того, в частотному діапазоні WiMAX працює компанія "ММДС-Україна", одним з акціонерів якої є СКМ Ріната Ахметова.

За словами глави прес-служби "Укрзалізниці" Олени Лизунової, адміністрація вже веде переговори з компаніями і найближчим часом оголосить конкурс з відбору інвестора.

Але фаворитом тендеру вже зараз називають УНТ - в кінці серпня компанія почала спільне з УЗ тестування мережі на ділянці Донецьк-Ясинувата.

Зараз для забезпечення зв'язку УЗ використовує оптоволоконну мережу, прокладену уздовж залізничних ліній.

Це одна з найбільших мереж в Україні, її довжина - 5,5 тисячі км. Але вона знаходиться у власності компанії "Євротранстелеком", створеної в 2001 році з ініціативи Мінтрансу та за участю Фонду держмайна.

Зараз частка держави в ній становить менше 5%, а раніше в ФДМ заявляли, що і ці акції можуть бути продані.

Поки в УЗ вирішили впроваджувати нову послугу на власній мережі - її будівництво зараз ведеться, каже Лизунова.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Технології»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Історія має свою правду, легенда - свою”
Віктор Гюго

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.