Аратта - На головну

4 травня 2024, субота

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в місті Батурин (Чернігівська область) 5 листопада 1702 року у генерального писаря Пилипа Орлика народився син Григор. Згодом вони будуть змушені покинути Україну. Пилип Орлик буде гетьманувати понад тридцять років, але більша частина його гетьманства пройде в еміграції. Григор Орлик стане визначним державним і військовим діячем Франції, генералом і довіреною особою короля Людовіка XV, отримає графський титул і велику кількість європейських нагород. В 1747 році Г.Орлик одружиться на Луїзі-Олені де Брюн де Дентельвіль і стане володарем значних земель у Франції. Під Парижем він буде мати замок. В середині ХХ ст. на землях, що колись належали Григору Орлику буде побудований міжнародний аеропорт “Орлі”...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Привіт від відомства Рудьковського: залізничні квитки для туристів дорожчають втричі

Туризм 11480 переглядів

Опубліковано - 5.12.2006 20:54 | Всі новини | Версія для друку

Раніше туристи подорожували зі власними дровами та вуглем?
Раніше туристи подорожували зі власними дровами та вуглем?
«Укрзалізниця» ввела новий порядок бронювання залізничних квитків для туристичних компаній, що удорожчує послуги останніх.

Так, замість звичного порядку надання колективної заявки від фірми та проплати 10 гривень за кожний заброньований квиток турфірмам тепер доведеться орендувати цілий вагон, не враховуючи вартості самого квитка з усіма зборами. Замість залізничних кас тепер турфірми мусять звертатися до управління залізниці із заявкою.

Як пояснило «Ринку.biz» джерело в одній з турфірм, управління залізниці обраховує кілометраж пробігу вагону, враховує, що двічі він їхатиме порожній (коли повертається, звільнившись від туристів, і коли їде назад, щоб їх забрати). До того ж фірмі треба укласти договір із залізницею і при завершенні поїздки підписувати із начальником поїзда акт виконаних робіт.

Все це ускладнює роботу фірм з наступних причин. По-перше, коли почалися розмови на початку листопада про введення нового порядку замовлення залізничних квитків, вартість «оренди» одного купейного вагона складала 2400 гривень. Тепер йде мова про 6000 гривень. Тобто, окрім вартості самого квитка, зверху треба оплатити ще близько 167 (!) гривень. Це означає, що дорога «туди-назад» обійдеться в купейному вагоні у 251 гривню. Зрозуміло, що всі ці витрати ляжуть на гаманці самих туристів.

По-друге, кількість туристів у групі має бути кратним 36 (відповідно до кількості місць у купейному вагоні).

По-третє, навіть проплативши «оренду» вагону та вартість квитків, немає гарантії, що все буде «в шоколаді». Так, замість заявленого купейного вагону фірмі можуть надати плацкартний, замість заявлених шести вагонів – три. Останнє можна пояснити тим, що розмір поїздів не є безмежним і до потягу можуть дочепити стільки вагонів, скільки вміститься на пероні кінцевої станції.

Щодо напрямків, то така ситуація простежується, головним чином на західному напрямку (Львів, Ужгород), бо українці активно прямують у гори, на гірськолижні курорти.

Прояснити ситуацію в самій «Укрзалізниці» не вдалося. В Головному управління пасажирських перевезень телефони сьогодні не відповідають. Однак, джерело, наближене до залізничників, повідомило, ще це дійсно так. Проте джерело підтверджує сам факт існування нового порядку, але не може назвати порядок сум, про які йдеться, так само, як і яким документом це регулюється.
До теми:
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Туризм»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Від Трипілля українці як солідаристи тяжіють до кооперативної співпраці, але у 1929 році більшовики перетворили на колгоспи та радгоспи численні сільськогосподарські товариства, машинові товариства, товариства спільного оброблення землі, тощо...”
Юрій Липа

 
Реклама на порталі
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.