Аратта - На головну

4 травня 2025, неділя

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- Київ був найбільшим містом Європи у ХІ сторіччі, в п’ятдесят разів більшим за Лондон, в десять – за Париж. Досяг свого розквіту за Ярослава Мудрого (1010-1054 н.е.), який поріднився з королівськими родинами Франції, Норвегії, Румунії та Польщі. Німецький церковний діяч XІ століття єпископ із Саксонії Титмар Мерзебурзький у своїй «Хроніці» у 1012 - 1018 роках, характеризує Київ як «велике місто, у якому більш 400 церков, 8 ринків, незліченна кількість жителів». На початку ХІ століття теперішня столиця України мала 50 тисяч населення. Для порівняння, у Лондоні на той час мешкало 20 тисяч жителів. Німецький хроніст XІ століття Адам Бременський називав Київ «суперником костянтинопільського скіпетра, найчарівнішої прикраси Греції».
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Новорічний “подарунок” від “Укрзалізниці”: додаткових потягів не буде

Добробут 4865 переглядів

Опубліковано - 21.11.2011 14:12 | Всі новини | Версія для друку

Новорічний “подарунок” від “Укрзалізниці”: додаткових потягів не буде
Новорічний “подарунок” від “Укрзалізниці”: додаткових потягів не буде
У цьому році “Укрзалізниця” відмовилася від додаткових поїздів через їхню збитковість.

Тому на новорічні та різдвяні свята в популярному західному напрямку через Київ курсуватимуть сімнадцять графікових поїздів.

Додаткові поїзди для залізниць України є невиправдано збитковими, пояснили в "Укрзалізниці". Їх напрвненість не перевищує 50%, оскільки в одну сторону місця в них заповнені, а у зворотний - порожні.

"Громадяни заздалегідь можуть розглянути інші дні або варіанти виїзду на популярні напрямки зимового відпочинку", - пропонують в компанії.

В "Укрзалізниці" додали, що на сьогодні рухомий склад залізниць зношений на 86%, тому цього року мають списати 202 вагони і 11 пасажирських локомотивів, що входили до складу поїздів переважно нічного курсування.

Як повідомлялося раніше, в Києві буквально за кілька годин після відкриття попереднього продажу залізничних квитків на 30 грудня, розкупили майже всі квитки в західному напрямку.

Від “Аратти”: показова активність спекулянтів, штучне створення дефіциту квитків на пасажирські потяги, скорочення портягів під байки про збиковість - все це вписується у план влади: виправдати антиконституційне рішення про так звані імені квитки.

Саме про введення, а точніше, повернення іменних квитків на залізниці неодноразово відкрито заявляло керівництво “Укразалізниці”. І влада має конкретний інтерес у їхньому існуванні: адже контролюючи пересування кожного громадянина, можна, наприклад, виявити опозиціонерів, які активно беруть участь у протестних акціях. Виявити, щоб репресувати. Хіба не так?

При тому, ні в урядовців, ні на Банковій чомусь не виникало питань щодо профпридатності залізничного керівництва. Адже, погодьтеся, що: спекулянтів немає там, де відсутній дефіцит; у створенні штучного дефіциту послуги прямо зацікавлені ті, хто її надає, а не ті, хто споживає.

Отже, казати про збиковість послуги за умови її дефіциту на ринку може собі дозволити тільки некомпетентний керівник, чи просто людина з неадекватним мисленням. Бо це - не відповідає природним економічним законам. При тому, що під "шумок" "Укрзалізниця" підвищує вартість проїзду.

А може проблема не у збитковості, а у епідемії клептоманії? Напевно ніхто не буде сперечатися з очевидним: спекулянтів, тобто осіб, які займаються перепродажем квитків, добре знають і касири, і транспортна мідліція. Але - не чіпають. Чому? Бо мають з того, конкретний інтерес.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Добробут»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Там, де закінчується здоров'я, там, де закінчуються гроші, там, де закінчується здоровий людський розум, - там всюди починається християнство ”
Генріх Гейне

 
Реклама на порталі
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.