Аратта - На головну

9 листопада 2025, неділя

 

Актуально
Голодомор
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- Київ був найбільшим містом Європи у ХІ сторіччі, в п’ятдесят разів більшим за Лондон, в десять – за Париж. Досяг свого розквіту за Ярослава Мудрого (1010-1054 н.е.), який поріднився з королівськими родинами Франції, Норвегії, Румунії та Польщі. Німецький церковний діяч XІ століття єпископ із Саксонії Титмар Мерзебурзький у своїй «Хроніці» у 1012 - 1018 роках, характеризує Київ як «велике місто, у якому більш 400 церков, 8 ринків, незліченна кількість жителів». На початку ХІ століття теперішня столиця України мала 50 тисяч населення. Для порівняння, у Лондоні на той час мешкало 20 тисяч жителів. Німецький хроніст XІ століття Адам Бременський називав Київ «суперником костянтинопільського скіпетра, найчарівнішої прикраси Греції».
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Новорічний лохотрон: як продавці дурять українців на розпродажах

Добробут 4763 перегляди

Опубліковано - 21.12.2011 11:57 | Всі новини | Версія для друку

Новорічний лохотрон: як продавці дурять українців на розпродажах
Новорічний лохотрон: як продавці дурять українців на розпродажах
Продавці, готуючи передноворічні знижки, міняють цінники на вдвічі дорожчі, а потім пропонують товар ніби-то зі знижкою 50%, з"ясували журналісти програми “Гроші”.

Українські маркетологи професійно грають на людській жадібності. І роблять це абсолютно законно. Завищити ціну вдвічі, а потім продавати за тою ж ціною в Україні – не злочин, кажуть експерти.

"Це виходить хитрість, але це не можна назвати обманом. Це тепер приватна власність і кожен має право", - коментує ситуацію перший віце-президент Всеукраїнської федерації споживачів Ірина Назаревич.

Професійні рекламісти отримують шалені гроші за те, що придумують, як краще надурити покупця. Усі ці розводи у маркетингу називаються просто – хороший рекламний хід.

Крім того, журналісти перевірили акційні товари, заради яких покупці ходять у один і той же супермаркет цілий рік. З"ясувалось, за європейськими брендами зазвичай ховають китайський непотріб. Так, ніби-то французький посуд, який продавався по акції в одному з супермаркетів країни виявився китайським.

"Практично ніякого відношення до Франції немає. Це російський бренд, російський посуд, який випущений в Китаї. Більше того на території Росії цей бренд неодноразово наказувався", - розповідає телеведучий Віктор Литовченко.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Добробут»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Людина – це духовна істота. Саме тепер на часі звернення до традицій і духовності рідного народу. Чесність, щирість, мудрість – ось що вимагається від нових людей України. Потрібна Нова Січ – Духовна Січ! ”
О.Бердник, український філософ і письменник, засновник Української Духовної Республіки

 
Подорожуйте Україною комфортно і без обмежень!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.