Аратта - На головну

4 травня 2025, неділя

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в містечку Глухів (Сумська область) 12 травня 1870 року, поширилися звістка, що їх знаменитому земляку Артемію Яковичу Терещенко, відомому цукрозаводчику та меценату височайшим указом надано потомственне дворянство. Сини згодом гідно продовжували його справу. А от численні онуки, вже стали прикладати свої здібності в інших іпостасях. Михайло Іванович Терещенко був міністром фінансів та закордонних справ в уряді О.Керенського; Федір Федорович Терещенко був талановитим авіаконструктором, вельми високо цінувався Жуковським, й літаки його конструкцій були прийняті на озброєння російською армією в І Світовій війні...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Новорічний лохотрон: як продавці дурять українців на розпродажах

Добробут 4706 переглядів

Опубліковано - 21.12.2011 11:57 | Всі новини | Версія для друку

Новорічний лохотрон: як продавці дурять українців на розпродажах
Новорічний лохотрон: як продавці дурять українців на розпродажах
Продавці, готуючи передноворічні знижки, міняють цінники на вдвічі дорожчі, а потім пропонують товар ніби-то зі знижкою 50%, з"ясували журналісти програми “Гроші”.

Українські маркетологи професійно грають на людській жадібності. І роблять це абсолютно законно. Завищити ціну вдвічі, а потім продавати за тою ж ціною в Україні – не злочин, кажуть експерти.

"Це виходить хитрість, але це не можна назвати обманом. Це тепер приватна власність і кожен має право", - коментує ситуацію перший віце-президент Всеукраїнської федерації споживачів Ірина Назаревич.

Професійні рекламісти отримують шалені гроші за те, що придумують, як краще надурити покупця. Усі ці розводи у маркетингу називаються просто – хороший рекламний хід.

Крім того, журналісти перевірили акційні товари, заради яких покупці ходять у один і той же супермаркет цілий рік. З"ясувалось, за європейськими брендами зазвичай ховають китайський непотріб. Так, ніби-то французький посуд, який продавався по акції в одному з супермаркетів країни виявився китайським.

"Практично ніякого відношення до Франції немає. Це російський бренд, російський посуд, який випущений в Китаї. Більше того на території Росії цей бренд неодноразово наказувався", - розповідає телеведучий Віктор Литовченко.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Добробут»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Ніколи не виживе той народ, який сприймає трактування своєї історії очима сусіда”
Фрідріх Ніцше

 
Відпочинок на схилах Дніпра
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.