Аратта - На головну

19 травня 2024, неділя

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- найдовший духовий музичний інструмент в світі - це трембіта, — конічна дерев’яна труба без бокових отворів. ЇЇ довжина може досягати чотирьох метрів. Діапазон трембіти — дві з половиною октави. Її звуки чутно більш ніж за десять кілометрів. Цей традиційний для жителів українських Карпат інструмент і досі використовується. Трембітарі сповіщають горян про важливі події. Якщо Ви включите до програми своєї подорожі один з фестивалів краю, то обов’язково познайомитеся з незвичайним інструментом.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Влада готує нові подарунки киянам. Чергове підвищення цін.

Добробут 8682 перегляди

Опубліковано - 16.01.2007 11:55 | Всі новини | Версія для друку

Влада готує нові подарунки киянам. Чергове підвищення цін.
Влада готує нові подарунки киянам. Чергове підвищення цін.
Проїзд в київському метрополітені навесні подорожчає вдвічі.

Про це повідомив заступник глави столичної міськадміністрації з питань транспорту Іван Салій.

“Вартість проїзду в метро становитиме одну гривну. Нам би потрібно півтори гривні, але ми ж бачимо, що людям це буде важко”, - повідомив Салій. Чиновник повідомив, що керівництво міста вже доручило транспортному управлінню міськадміністрації розробити проект нових тарифів на проїзд на всіх видах комунального транспорту. Але в першу чергу будуть підвищені тарифи на проїзд в київській підземці.

За попередньою інформацією, подорожчання відбудеться вже до кінця першого кварталу 2006 року. “Стан київської підземки такий, що далі ним не можна нехтувати”, — пояснює аргументи влади Салій. Він пояснює необхідність підвищення тарифів тим, що експлуатація столичного транспорту практично не дотується столичним бюджетом. У бюджеті Києва на 2007 рік передбачено 453 млн. грн. для фінансування комунального транспорту (на 107 млн. більше, ніж в 2006 році). Проте, на думку головного транспортника столиці, для покриття реальних витрат транспортних підприємств необхідно ще 300 млн.

Поки чиновник не оприлюднив всіх точних цифр прийдешнього підвищення, проте начальники столичних депо в один голос запевняють, що тарифи повинні підвищитися як мінімум в 2 рази.

Нагадаємо, що колишній мер Києва Олександр Омельченко також намагався підвищити транспортні тарифи ще в 2003 році. Тоді вартість проїзду в столичному міському транспорті (наземному і підземному) мала скласти 80 копійок, але через різні причини залишалася незмінною (50 копійок) досі.

Водночас зараз колишній київський градоначальник Омельченко вважає, що “підвищити тарифи на проїзд відразу ж з підвищенням цін на житлово-комунальні послуги - це фінансове вбивство киян”.

З екс-мером погоджуються і опозиційні депутати Київради. “Тарифи на проїзд підвищувати треба, але це невчасно. Необхідно провести точні розрахунки, подивитися прибуток”, - відзначає Юрій Дмитрук, депутат Київради від Блоку Юлії Тимошенко.

Депутат Київради Михайло Бродський також не заперечує, що вартість проїзду потрібно підвищувати. “Це факт. Але гроші від підвищення будуть вкрадені, це — теж факт”, — пояснює депутат. Він також стверджує, що будь-яке подорожчання послуг повинне відповідати рівню зарплат.

Від “Аратти”: Як показує досвід піклування про добробут киян у виконанні влади, то можна припускати, що невдовзі появиться версія із Хрещатику про поступове й поетапне здорожчання послуг комунального транспорту. Спочатку вдвічі, а потім - ще в декілька разів. Бо ж є така закономірність - апетити чиновників, які не мають конкретної відповідальності й прямої залежності від громади, не мають межі. Вже більше п'ятнадцяти років ми тільки й чуємо із різноманітних чиновних кабінетів, що грошей катастрофічно не вистачає. Буквально на все. Проте, також й спостерігаємо, як трансформується, наприклад, автопарки їхніх авто. Службових й особистих.

Якщо на початку 90-х авто середнього слуги народу коштувало приблизно $10 тисяч, то зараз - в декілька разів дорожче. Різними ексклюзивами, на кшталт підігріву дорогоцінної чиновницької дупи (напевно, щоб геморой не трапився).

Якщо на початку 90-х середній чиновник мав дачу у 10 соток та одноповерховий цегляний будиночок десь у передмісті столиці, то зараз - поруч із Києвом, як гриби після дощу, ростуть маєтки цнотливих слуг народу. Зрозуміло, за гроші родичів-бізнесменів.

Одначе, громадських грошей, як завжди, катострофічно не вистачає.... Буквально ні на що. Ні на транспорт, ні на медичне обслуговування, ні на освіту.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Добробут»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

3нання буває двох видів. Ми самі знаємо предмет або ж знаємо, де знайти про нього відомості ”
Бенджамін Франклін

 
Відпочинок на схилах Дніпра
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.