Аратта - На головну

4 травня 2025, неділя

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- Українські дерев`яні церкви були збудовані у символічній формі кораблів та звернуті зі Сходу на Захід. Історично, українські церкви були побудовані з центральним нефом та двома боковими проходами. Це розділення споруди на три частини відповідає трьом догмам, або Божої Священної триєдності: духу, душі, та тілу людини. Багаточислені куполи та шпилі позначають щогли кораблю, а хрести на кожному вістрі розмежовують де бути вітрилам.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


У Transparency International не виключають антикорупційного розслідування “справи Hyundai”

Скандал 5248 переглядів

Опубліковано - 27.12.2012 10:18 | Всі новини | Версія для друку

У Transparency International не виключають антикорупційного розслідування “справи Hyundai”
У Transparency International не виключають антикорупційного розслідування “справи Hyundai”
Голова українського відділення Transparency International Олексій Хмара вважає, що “справа Hyundai” у перспективі може стати предметом антикорупційного розслідування.

Про це він сказав у коментарі Deutsche Welle.

"Як мінімум, це службова недбалість високопосадовців. Поки що ми не можемо сказати, що хтось заробив саме на цих потягах, але ми можемо сказати, що заробили навколо Hyundai, на інфраструктурі, на будівництві, на ремонті", - заявив Хмара.

При цьому він наголошує, що влада спершу повинна була упродовж кількох місяців тестувати роботу Hyundai без пасажирів, а не проводити тепер "експеримент на людях".

За його словами, кілька сотень пасажирів, які майже щодня опиняються посеред поля в зламаному потязі, де нічого не працює, фактично, розплачуються за поспіх чиновників, які нашвидкуруч готували країну до проведення футбольного чемпіонату.

"Я розумію, що треба було виконувати вимоги УЄФА. Але, на жаль, ми маємо справу з несертифікованим товаром, усю документацію не встигли зробити. І якість перевезення ані українською, ані корейською стороною не була забезпечена", - заявив Хмара.

"Укрзалізниця" та "Українська швидкісна компанія" неодноразово наголошували, що південнокорейська компанія стала переможцем державного тендеру, оскільки пообіцяла здійснити поставку потягів у короткий термін. Крім того, вагомим аргументом стала можливість отримати від одного з корейських банків кредит на закупівлю цих поїздів - під гарантії українського уряду.

Голова громадської організації "Європатруль" В’ячеслав Коновалов вважає, що й у вітчизняних, й у російських, і навіть у відомих західних компаній, зокрема Bombardier і Siemens, не було жодних шансів перемогти у тендері: "Я б назвав той тендер корупційно орієнтованим, оскільки переможець був відомий заздалегідь".

За урядовими даними, Україна придбала десять поїздів Hyundai за $307 млн. Проте Коновалов стверджує, що реальна сума контракту ледь не вдвічі більша: "Це не афішується, але Україна ще має платити щороку і за сервісне обслуговування. Плюс має побудувати чотири депо. Плюс постійно ремонтує Hyundai, і сума цього ремонту не розголошується".

Як відомо, нові швидкісні потяги Hyundai виробництва Південної Кореї, які з’явилися в Україні напередодні "Євро-2012", цієї зими ламаються майже щодня.

Як заявив екс-міністр інфраструктури Борис Колесніков, всі Hyundai придбали, бо "Укрзалізниця" наполягала на такому парку поїздів. Також він вказав на безальтернативність закупівлі Hyundai до Євро-2012, зокрема, на те, що поїзди Siemens, як правило, коштують на 30-35% дорожче. Крім того, за його словами, часу на зимові випробування потягів не було.
До теми:
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Скандал»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Три речі роблять націю великою і процвітаючою: плодоносний ґрунт, діяльна промисловість і легкість пересування людей і товарів”
Френсіс Бекон

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.