Аратта - На головну

4 травня 2025, неділя

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в Україні знаходиться унікальний міст, що пролягає між правим берегом однієї річки. Не вірите? Можете переконатися на власні очі, якщо відвідаєте Кам’янець-Подільську фортецю, що на Хмельниччині. Стара фортеця розташована на скелястому острові, охопленому петлею каньйону річки Смотрич. Таким чином, міст, що веде до фортеці, пролягає між двома точками правого берегу однієї річки. Крім того, ми не знайшли більше прикладів у світі, коли б міст тримався без усіляких підпор, а спирався б тільки на скелі. За однією з гіпотез, цей міст було зведено римлянами ще у II столітті під час походу Траянового війська на Дакію. Нині Кам’янецька фортифікація включена до переліку ЮНЕСКО
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Автомобільна війна. Іномарки можуть ще більше подорожчати

Економіка 5074 перегляди

Опубліковано - 15.04.2013 11:59 | Всі новини | Версія для друку

Автомобільна війна. Іномарки можуть ще більше подорожчати
Автомобільна війна. Іномарки можуть ще більше подорожчати
Корпорація “Укравто” готує пакет документів для подання заявки в Мінекономторгівлі на проведення розслідування відносно імпорту автомобілів.

Про це розповів глава юридичного департаменту корпорації Денис Домбровський під час круглого столу, пише "Комерсант-Україна".

"Ми домоглися введення спецмита на імпортні автомобілі. Це тільки перший крок, він не може бути єдиним механізмом захисту виробників", - зазначив Домбровський.

Як повідомляється, українські виробники розраховують на запровадження додаткових мит проти імпортерів.

У 2013 році автовиробники домоглися захисту внутрішнього ринку. 13 квітня почали діяти спецмита на імпорт легкових автомобілів з робочим об’ємом двигуна 1-1,5 л і 1,5-2,2 л в розмірі 6,46-12,95%.

За оцінками ВААІД, це загрожує підвищенням вартості імпортних автомобілів для кінцевого споживача на 7,8% і 15,6% відповідно.

Нове розслідування може бути антидемпінговим або антісубсидійним, уточнив Домбровський, і буде направлено проти компаній, які постачають автомобілі на український ринок за цінами нижче відпускних або отримують дотації від урядів своїх країн.

"Приміром, відпускна ціна Geely CK в Китаї в перерахунку на гривні становить 65 тис. А в Україні вони продаються по 59 тис гривень", - зазначає Домбровський.

За його словами, на підготовку документів може піти до півроку.

До розслідування готові підключитися і інші автовиробники, пише видання.

Президент корпорації "Богдан" Олег Свинарчук говорить, що його компанія буде підтримувати будь-які подібні ініціативи.

"У звітах багатьох великих світових автовиробників зазначено одержання кредитів під 0%, що можна розцінювати як субсидії. Український автопром не має таких умов і, відповідно, не може розвиватися темпами імпортерів. Це ставить нас у нерівні умови", - вважає менеджер.

Імпортери вважають претензії виробників надуманими.
"Виробники суперечать самі собі", - вважає гендиректор ВААІД Олег Назаренко.

"Спочатку вони говорили, що імпортери багато заробляють, продаючи автомобілі в Україні дорожче, ніж на сусідніх ринках. Тепер - що імпортери демпінгують. І те й інше ще потрібно довести", - говорить Назаренко.

На його думку, введення чергових зборів може негативно позначитися на інвестиційному кліматі країни і бути сприйнято як порушення норм СОТ.
Національним виробникам буде непросто знайти підстави для застосування нових заходів торговельного захисту в рамках СОТ.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Економіка»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Коли ти говориш про Господа або Його чесноти, роби це серйозно і з належною повагою”
Джордж Вашінгтон

 
Відпочинок на схилах Дніпра
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.