Аратта - На головну

4 травня 2025, неділя

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в Україні знаходиться унікальний міст, що пролягає між правим берегом однієї річки. Не вірите? Можете переконатися на власні очі, якщо відвідаєте Кам’янець-Подільську фортецю, що на Хмельниччині. Стара фортеця розташована на скелястому острові, охопленому петлею каньйону річки Смотрич. Таким чином, міст, що веде до фортеці, пролягає між двома точками правого берегу однієї річки. Крім того, ми не знайшли більше прикладів у світі, коли б міст тримався без усіляких підпор, а спирався б тільки на скелі. За однією з гіпотез, цей міст було зведено римлянами ще у II столітті під час походу Траянового війська на Дакію. Нині Кам’янецька фортифікація включена до переліку ЮНЕСКО
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


У квітні попит на іномарки в Україні зріс на 35%

Економіка 5400 переглядів

Опубліковано - 20.05.2013 15:24 | Всі новини | Версія для друку

У квітні попит на іномарки в Україні зріс на 35%
У квітні попит на іномарки в Україні зріс на 35%
Стрімке скорочення виробництва автомобілів в Україні – результат дії уведеного Росією утилізаційного збору на імпортні авто.

Про це сказав у коментарі Тиждень.ua директор компанії "Авто-консалтинг" Олег Омельницький.

«Падіння авторинку не пов’язано з набуттям чинності спецмит (на iмпорт нових легкових автомобiлiв - Ред.), а пов’язано з тим, що з 1-го вересня 2012 року Росія ввела утилізаційний збір, який зачіпає інтереси українських автовиробників – вони стали неконкурентоспроможними на російському ринку», – пояснює Омельницький.

За його словами, це є наслідком того, що попит на українські автомобілі на головному експортному ринкові України значно скоротився.

«Інші ринки продажів українських автівок не такі великі – у порівнянні з Росією. Вони не можуть компенсувати ті обсяги, які поставлялися у Росію», – підкреслює експерт.

За його прогнозами, виробництво автомобілів і надалі буде скорочуватись, але через 2-3 місяці очікується невеличке пожвавлення.

«Проте за підсумками 2013 року все одно буде падіння виробництва, тому що не вирішене головне питання, а це – постачання на рівних конкурентних засадах автомобілів на російський ринок», – наголошує Омельницький.

Як вважає експерт, за 2-3 місяці на показниках виробництва вплине дія і уведених нещодавно спецмит.

Зараз головний тренд, на думку експерта, – це зростання купівлі українцями іноземних автівок.

«У квітні на 35% зросла купівля іноземних автівок. Попит буде продовжуватись, доки залишаться складські запаси, відповідно зростання ринку може припинитись у травні», – прогнозує Омельницький.

Як повідомлялося раніше, виробництво автомобілів в Україні у квітні цього року порівняно з аналогічним періодом 2012 року скоротилося на 55% – до 3,148 тисяч одиниць.

1 вересня 2012 року Росія ввела утилізаційний збір на імпортні автомобілі. За оцінкою експертів, дія цього збору може зробити українські автомобілі у РФ на 10-12% дорожче. Збір було введено з метою захисту російського автопрому в умовах різкого зниження мит після вступу РФ до СОТ. У відповідь 14 вересня Україна ввела утилізаційній збір на автомобілі і автобуси, що імпортувалися з Росії.

Згодом Україна та Росія розпочали переговори щодо укладання угоди про взаємне незастосування утилізаційного збору.

Нагадаємо, Україна ввела спецiальнi мита на iмпорт нових легкових автомобiлiв з об’ємом двигуна 1000-1500 куб. см у розмiрi 6,46% i 1500-2200 куб. см - 12,95% незалежно вiд країни походження та експорту.
До теми:
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Економіка»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Рабом є лише той, кого НЕ печуть кайдани”
Павло ШТЕПА

 
Знайди свою ГАРМОНІЮ!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.