Аратта - На головну

15 грудня 2025, понеділок

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- Київ був найбільшим містом Європи у ХІ сторіччі, в п’ятдесят разів більшим за Лондон, в десять – за Париж. Досяг свого розквіту за Ярослава Мудрого (1010-1054 н.е.), який поріднився з королівськими родинами Франції, Норвегії, Румунії та Польщі. Німецький церковний діяч XІ століття єпископ із Саксонії Титмар Мерзебурзький у своїй «Хроніці» у 1012 - 1018 роках, характеризує Київ як «велике місто, у якому більш 400 церков, 8 ринків, незліченна кількість жителів». На початку ХІ століття теперішня столиця України мала 50 тисяч населення. Для порівняння, у Лондоні на той час мешкало 20 тисяч жителів. Німецький хроніст XІ століття Адам Бременський називав Київ «суперником костянтинопільського скіпетра, найчарівнішої прикраси Греції».
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Приїхали... Утилізаційний збір вдарить по його лобістам

Економіка 6974 перегляди

Опубліковано - 9.08.2013 10:42 | Всі новини | Версія для друку

Приїхали... Утилізаційний збір вдарить по його лобістам
Приїхали... Утилізаційний збір вдарить по його лобістам
В Україні можуть подорожчати не лише імпортні, але і вітчизняні автомобілі.

Вітчизняні автовиробники стверджують, що можуть не встигнути на 1 вересня виконати вимоги закону про утилізаційний збір, і тоді збір пошириться і на них.

«Ми не встигаємо на 1 вересня виконати вимоги закону. На створення виробничої програми та її реалізації потрібно більше часу, і до 1 вересня ми не встигаємо», – розповів керівник відділу зі зв’язків з громадськістю компанії «Єврокар»(виробляє Skoda) Олена Гавинский, пише Коммерсантъ-Украина.

У ЗАЗу поки що теж немає такої програми, говорить віце-президент з виробництва корпорації «Укравто» Олег Папашев.

«Ми прикладаємо зараз усі зусилля, щоб створити мережу центрів з утилізації автомобілів – майданчики для пунктів у нас вже є. Якщо мережу не вдасться створити до 1 вересня, нам доведеться платити збір», – пояснив він.

Саме вітчизняні автовиробники наполягали на введенні з 1 вересня утилізаційного збору, який сплачується при імпорті автомобілів в країну. Виробники звільняються від його сплати за умови погодження з урядом програми створення або модернізації виробничих потужностей і нових робочих місць. При цьому автозаводи повинні створити власні мережі пунктів з прийому (в кожному місті з населенням від 50 тис. осіб) і демонтажу (у кожній області) автомобілів, що підлягають утилізації.

«Єврокар» вже повідомив дилерів про підвищення цін на весь модельний ряд: з вересня машини подорожчають на 7,3 тис., що еквівалентно утилізаційному збору. Водночас Папашев зазначає, що його компанія все ж розраховує встигнути виконати вимоги закону і поки що ціни не підвищувала.

Як повідомлялося раніше, 2 серпня Президент підписав закон про введення екологічного податку на утилізацію імпортованих транспортних засобів.

4 липня парламент схвалив зміни до Податкового кодексу щодо сплати екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів.

Базова ставка податку для легкових автомобілів - 5,5 тис. грн., на інші транспортні засоби (автобуси, вантажні, вантажопасажирські автомобілі або спецавтомобілі) вона становить 11 тис. грн. При цьому вітчизняні виробники звільняються від його сплати під гарантії створення утилізаційних потужностей.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Економіка»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Ніколи не виживе той народ, який сприймає трактування своєї історії очима сусіда”
Фрідріх Ніцше

 
Відпочинок на схилах Дніпра
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.