Аратта - На головну

19 червня 2025, четвер

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в Україні знаходиться унікальний міст, що пролягає між правим берегом однієї річки. Не вірите? Можете переконатися на власні очі, якщо відвідаєте Кам’янець-Подільську фортецю, що на Хмельниччині. Стара фортеця розташована на скелястому острові, охопленому петлею каньйону річки Смотрич. Таким чином, міст, що веде до фортеці, пролягає між двома точками правого берегу однієї річки. Крім того, ми не знайшли більше прикладів у світі, коли б міст тримався без усіляких підпор, а спирався б тільки на скелі. За однією з гіпотез, цей міст було зведено римлянами ще у II столітті під час походу Траянового війська на Дакію. Нині Кам’янецька фортифікація включена до переліку ЮНЕСКО
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Росія заборонила імпорт українських вагонів

Економіка 6486 переглядів

Опубліковано - 29.10.2013 15:44 | Всі новини | Версія для друку

Росія заборонила імпорт українських вагонів
Росія заборонила імпорт українських вагонів
Росія заборонила імпорт вагонів чотирьох заводів, на які припадає 80% українського виробництва.

Про це пише Forbes.ua.

Держпідприємство "Регістр сертифікації на федеральному залізничному транспорті" (РСФЖТ) призупинило дію сертифікатів на постачання до Росії вагонів "Азовзагалмашу", "Дніпровагонмашу" і Крюківського вагонзаводу, йдеться на сайті організації.

"У минулому році продажі вагонів принесли Україні 2,3 млрд доларів, або 13% річного експорту до Росії, за 8 місяців цього року - ще 1,2 млрд доларів. Очікувані втрати українських заводів від нинішніх заборон - не менше 50 млн доларів на місяць", - підрахував аналітик ІК "Арт Капітал" Олексій Андрейченко.

Як повідомляється, 2 жовтня 2013 були припинені сертифікати "Дніпровагонмашу" групи ТАС Сергія Тігіпка на постачання до Росії піввагонів, вагонів для бітуму, цементовозів, зерновозів і вагонів-платформ, йдеться на сайті РСФЖТ.

Через два тижні - 15 жовтня - відкликаний сертифікат на криті вагони, напіввагони і деякі типи цистерн маріупольського "Азовзагалмашу".

Цей завод входить до холдингу "Азовмаш", який виробляє обладнання для металургів і вагони, і контролюється спадкоємцями його колишнього президента Олександра Савчука та Юрієм Іванющенко.
Наприкінці вересня РСФЖТ призупинило дію сертифікатів на кілька типів вагонів Крюківського вагонобудівного заводу Володимира Приходька. І хоча 23 жовтня сертифікати на вісім з них були відновлені, під забороною і раніше залишаються поставки до Росії піввагонів, цементовозів і критих вагонів.

За прийнятими в Росії правилами, сертифікати на продукцію машинобудівних підприємств діють протягом одного-трьох років. Відкликання або призупинення дії сертифіката забороняє постачання до перегляду рішення.

Економічна причина виникнення обмежень - затоварення російського ринку вагонів. За оцінками російських залізниць, надлишок піввагонів в країні в кінці 2012 року - 150 000: це близько третини всього російського вагонного парку, або обсяг виробництва всіх заводів СНД приблизно за два роки.

Російський ринок - найбільший для України. За даними Держкомстату, минулого року туди продали 33,107 вантажних вагонів і цистерн - 60% всього експорту цієї продукції за кордон на 2,31 млрд доларів. За січень-серпень українські заводи запрацювали на поставках вагонів до Росії 1,21 млрд доларів.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Економіка»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Той, хто проявляє жалість до ворога, безжалісний до самого себе”
Френсіс Бекон

 
Знайди свою ГАРМОНІЮ!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.