Аратта - На головну

19 травня 2024, неділя

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- серед найдавніших та найважливіших символів Великоднього яйця (писанки) є символ Сонця. Найпростішим зображенням Сонця є коло з промінням або без нього. На Великодніх яйцях, незалежно від релігії, що існують на Україні, також зображено восьмиконечну зірку, що в минулому була символом Сонця. Свастика (сварга, свастя), або як її називали “нерівний хрест” або “гусячі шийки”, в язичницькі часи була символом Сонця. В ті часи, вважалося, що яйце було талісманом, що мав значну силу, оскільки воно захищало власника від хвороб, невдач або злого ока. Символічна сила Великоднього яйця пояснювалася не лише тим, що воно захищало власника від злого, але й тим, що воно захищало людей та зберігало людський рід.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Незалежні дослідження спростували Держкомстат. Ціни на продукти виросли на 11%. В середньому

Добробут 8421 перегляд

Опубліковано - 22.02.2007 17:45 | Всі новини | Версія для друку

Незалежні дослідження спростували Держкомстат. Ціни на продукти виросли на 11%. В середньому
Незалежні дослідження спростували Держкомстат. Ціни на продукти виросли на 11%. В середньому
Ціни на продукти харчування в 2006 році збільшилися на 11,2%, у той час як за методологією розрахунку Державного комітету статистики України цей показник склав 3,5%.

Такі дані отримані в результаті спільного дослідження маркетингового агентства I-BTL і аналітичної групи EPravda.com.ua: Альтернативний моніторинг інфляції в 2006-2007 роках.

За даними дослідження, ціни на товари побутової хімії виросли на 18,3%, товари особистої гігієни і парфумерії - на 3,6% (за даними Держкомстату, ріст цін на непродовольчі товари за 2006 рік склав 2,5%).

За словами представника Економічної правди Ігоря Луценка, дослідження проводилося в 12 найбільших містах України, в яких проживає біля чверті населення України. Міста були підібрані за величиною і географічною репрезентативністю. Моніторинг цін проводився в другій декаді січня 2006 і 2007 років.

Луценко зазначив, що дослідження щодо зміни цін на послуги не проводилися, так, на його думку, оцінки Держкомстату в цьому напрямку можна вважати найбільш точними.

За його словами, якщо в методологію розрахунку інфляції Держкомстату підставити дані, отримані за результатами дослідження, то інфляція в 2006 році була б на рівні 15,8%.

При цьому Луценко зазначив, що об’єктом дослідження був споживчий кошик українців середнього класу, у той час як Держкомстат робить свої розрахунки, орієнтуючись на потреби бідних прошарків населення.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Добробут»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Історія вчить лише тому, що вона ніколи нічому не навчила народи”
Георг Гегель

 
Подорожуйте Україною комфортно і без обмежень!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.