Аратта - На головну

10 червня 2026, середа

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- гетьман Петро Дорошенко останні двадцять років свого довгого й бурхливого життя прожив у почесному засланні в Росії. Був Вятським воєводою. Отримав від російського царя в маленькому містечку Яропольче (Волоколамський повіт поблизу Москви) помістя - 1000 дворів і пенсію в 1000 карбованців. Там же він і помер 9 листопада 1698 року, де і був похований. Був тричі одружений, мав двох дочок і трьох синів. Його правнучкою, по лінії останнього шлюбу з Агафією Єропкиною, була .... дружина Олександра Пушкіна – Наталя Гончарова...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Жирні молочні продукти - універсальний захист проти діабету

Охорона здоров`я 25317 переглядів

Опубліковано - 18.09.2014 03:01 | Всі новини | Версія для друку

Стародавній український засіб від діабету :)
Стародавній український засіб від діабету :)
Якщо ви хочете захистити себе від діабету, потрібно включити до раціону молочні продукти з підвищеною жирністю. І трішки жирного м’яса.

Як показало дослідження, необхідно вживати по 8 порцій сиру, масла, молока, вершків, а от від знежирених продуктів краще відмовитися, пише The Telegraph.

Жири з молочних продуктів корисніші за інші насичені жири. І саме вони можуть виробляти позитивний ефект.

Дослідження було представлено на засіданні Європейської асоціації з вивчення діабету (EASD) у Відні, Австрія. Вчені спеціально порівнювали людей, що споживали по 8 порцій молочних продуктів на день, і людей, що споживали максимум одну порцію. Перша група на 23% рідше стикалася з діабетом 2 типу. Одна порція мала на увазі 200 мілілітрів молока або йогурту, 20 грамів сиру, 25 грамів вершків або 7 грамів масла.

На загал в дослідженні взяли участь приблизно 27 000 душ віком 45-74 років. За ними стежили 14 років. І впродовж цього періоду близько 3000 зіштовхнулися з діабетом.

З’ясувалося, 30 мілілітрів вершків, що випиваються щодня, знижували ризик на 15%, а 180 мілілітрів йогурту - на 20%. Продукти з низьким вмістом жиру не допомагали уникнути діабету.

Що стосується збільшення ризику діабету, то згубний вплив чинять куріння, надмірна вага, знижена фізична активність і велика кількість м’яса в раціоні. Якщо людина щодня їсть м’ясо, особливо нежирне, то ймовірність діабету значно підвищується. Так, 80 грамів нежирного м’яса підвищували ризик на 20%, 90 грамів жирного м’яса - тільки на 9%.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Охорона здоров`я»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Все, що йде поза рами нації, це або фарисейство людей, що ітернаціональними ідеалами хотіли би прикрити свої змагання до панування одної нації над другою, або хворобливий сентименталізм фантастів, що раді би широкими “вселюдськими” фразами прикрити своє духове відчуження від рідної нації...”
Іван Франко

 
Відпочинок на схилах Дніпра
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2026.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.