Аратта - На головну

4 травня 2025, неділя

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- гетьман Петро Дорошенко останні двадцять років свого довгого й бурхливого життя прожив у почесному засланні в Росії. Був Вятським воєводою. Отримав від російського царя в маленькому містечку Яропольче (Волоколамський повіт поблизу Москви) помістя - 1000 дворів і пенсію в 1000 карбованців. Там же він і помер 9 листопада 1698 року, де і був похований. Був тричі одружений, мав двох дочок і трьох синів. Його правнучкою, по лінії останнього шлюбу з Агафією Єропкиною, була .... дружина Олександра Пушкіна – Наталя Гончарова...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Компанія Google вперше виявила факти впливу російських операторів на вибори у США

Світ навколо нас 5262 перегляди

Опубліковано - 9.10.2017 18:42 | Всі новини | Версія для друку

Компанія Google вперше виявила факти впливу російських операторів на вибори у США
Компанія Google вперше виявила факти впливу російських операторів на вибори у США
Компанія Google вперше виявила факти, що російські оператори експлуатували платформи компанії для впливу на президентські вибори США 2016 року.

Про це пише The Washington Post.

Так, компанія виявила, що десятки тисяч доларів були витрачені на рекламу з російських акаунтів, які займалися розповсюдженням дезінформації на продуктах Google, у тому числі YouTube, Gmail і сервісі онлайн-реклами DoubleClick.

Відкриття Google є вагомими, оскільки, за інформацією видання, реклама закуповувалася не з петербурзької "фабрики тролів" - це означає, що зусилля Росії по розповсюдженню дезінформації в Інтернеті можуть бути набагато більшою проблемою, ніж вважалося раніше.

Зазначається, що компанія Google розпочала розслідування з цього питання, після того, як Конгрес примусив технологічні компанії визначити, як російські оператори використовували соціальні медіа, інтернет-рекламу та інші цифрові інструменти, щоб вплинути на президентські вибори 2016 року.

Люди, які знайомі з дослідженням, заявили, що Google розглядав безліч рекламних оголошень, вартість яких становить менше 100 тис доларів і що компанія досі з’ясовує, чи вся реклама надходять від тролів або ж деякі з них надхоить від звичайних людей.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Світ навколо нас»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Тільки люди розумом убогі, особливо недоумки та ідіоти, позбавлені національних прикмет”
Арсен Річі

 
Знайди свою ГАРМОНІЮ!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.