Аратта - На головну

30 червня 2025, понеділок

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- у 1919-1920 роках Кам`янець-Подільський ненадовго став державним центром України - останньою столицею УНР. Сюди перемістилися Директорія та Уряд УНР. В місті постав Комітет охорони Республіки. Однак у 1920 році Червона армія розгромила війська УНР.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Нардеп Ар'єв вважає, що тепер на автошляхах буде безпечніше

Влада 4190 переглядів

Опубліковано - 25.09.2008 13:56 | Всі новини | Версія для друку

Нардеп Ар'єв вважає, що тепер на автошляхах буде безпечніше
Нардеп Ар'єв вважає, що тепер на автошляхах буде безпечніше
Народний депутат України, самооборонець Володимир Ар’єв переконаний, що прийнятий Верховною Радою закон про вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, забезпечить більше порядку на дорогах.

Про це він сказав в коментарі журналістам.

«Завдяки прийнятому закону тепер посилиться відповідальність за порушення правил дорожнього руху. І не тільки в фінансовому плані», - сказав він.

В тому числі, за його словами, також посилиться відповідальність щодо позбавлення прав на керування автотранспортним засобом на певний період та вилучення транспортного засобу.

«Це має призвести до того, що на дорогах стане більше порядку», - підкреслив він.

Разом з тим, Володимир Ар’єв зазначив, що незважаючи на всі позитивні зміни, прийнятий закон додасть «головного болю» міністерству внутрішніх справ, яке має тепер тримати на контролі працівників дорожньої міліції в плані того, аби після суттєвого підвищення штрафів, не підвищилася сума хабарів.

Тому, аби не допустити цього, переконаний народний депутат, в даному випадку має активно спрацювати служба внутрішньої безпеки МВС.

«А також порушувати питання про підвищення заробітної плати працівникам міліції», - додав він.

Замість післямови. Можливо, підвищення матеріальної відповідальності у вигляді штрафів, певною мірою, буде стримувати учасників дорожнього руху від ризикованих маневрів.

Проте, ми переконані, що відверто хамська поведінка водіїв на автошляхах, їхня взаємна неповага - це явище, лише опосередковано пов'язане із ліберальними штрафними санкціями.

Просте спостереження аварійних ситуацій, які ми всі спостерегаємо щодня - здебільшого є результатом державної політики у цій сфері. Зокрема - місцевої влади, яка вже давно аж ніяк не переймається організаціїю дорожнього руху у населенних пунктах. Тому, що жоден закон не передбачає конкретну відповідальність місцевого голови за наслідки ДТП, які виникли саме з-за цих причин. А таких більшість. Навіть у столиці.

Зрозуміло, що левова частка відповідальності за війну проти народу на автошляхах - виключно на совісті співробітників ДАЇ МВС України. Чого варта тільки війна мажориків-олігархенят проти маленьких українців! Убивці Калиновський, Петросян, Файнгольд та інші комфортно почуваються на свободі публічно плюючи на Закон.

Та й водійські права отримати можна дешево й сердито - за певну суму умовних грошових одиниць. Без будь-яких формальностей у вигляді курсів чи іспитів.

І тут, ми переконані, - справа не у низькій зарплаті міліціянтів-злочинців, а їхній безконтрольності, породженій самою системою МВС.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Влада»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

В цілому, люди працюють більш напружено й більш інноваційно, якщо їх не примушують. Зовсім інша картина там, де їм жорстко вказують, що робити”
Соічіро Хонда

 
Подорожуйте Україною комфортно і без обмежень!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.