Аратта - На головну

10 листопада 2025, понеділок

 

Актуально
Голодомор
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- Київ був найбільшим містом Європи у ХІ сторіччі, в п’ятдесят разів більшим за Лондон, в десять – за Париж. Досяг свого розквіту за Ярослава Мудрого (1010-1054 н.е.), який поріднився з королівськими родинами Франції, Норвегії, Румунії та Польщі. Німецький церковний діяч XІ століття єпископ із Саксонії Титмар Мерзебурзький у своїй «Хроніці» у 1012 - 1018 роках, характеризує Київ як «велике місто, у якому більш 400 церков, 8 ринків, незліченна кількість жителів». На початку ХІ століття теперішня столиця України мала 50 тисяч населення. Для порівняння, у Лондоні на той час мешкало 20 тисяч жителів. Німецький хроніст XІ століття Адам Бременський називав Київ «суперником костянтинопільського скіпетра, найчарівнішої прикраси Греції».
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Примара виборів. Янукович і аутсайдери зробили фальшстарт

Політика 4862 перегляди

Опубліковано - 25.11.2008 14:41 | Всі новини | Версія для друку

Примара виборів. Янукович і аутсайдери зробили фальшстарт
Примара виборів. Янукович і аутсайдери зробили фальшстарт
Політична рекламна кампанія, що проводиться Партією регіонів в умовах соціально-економічної кризи, лише знизить рейтинг цієї політичної сили.

Таку думку висловив заступник голови Верховної Ради Микола Томенко, коментуючи появу політичної реклами Партії регіонів на зовнішніх рекламних носіях, повідомила прес-служба.

Він зауважив, що ефективність зовнішньої реклами, перш за все, пов’язана не лише з правильними повідомленнями на біг-бордах, а із вдалістю та доречністю часу її проведення. Томенко навів приклад нещодавніх рекламних кампаній Соціалістичної партії України та ВО «Свобода», які були сприйняті суспільством та експертами, як невдалий старт партій, що прагнуть потрапити до парламенту.

«Поява політичної реклами від Партії регіонів в Україні свідчить про прагнення цієї політичної сили йти на вибори. Проте, зважаючи на соціально-економічну кризу в Україні та враховуючи те, що проведення дострокових виборів офіційно не оголошено, очевидно, що організатори нинішньої кампанії політичної реклами Партії регіонів зробили серйозну помилку та, скоріше, шкодять іміджу своєї партії», - вважає заступник голови ВР.

За його словами, на фоні щоденної риторики лідерів Партії регіонів про серйозну загрозу соціально-економічній ситуації, проблеми в економіці та негайну необхідність захисту людей, що потерпають від кризи, «викидання» на політичну рекламу мільйонів гривень сприймається як зневага до простих людей.

«Адже цілком очевидно, що Партія регіонів могла би мільйони гривень, витрачені на політичну рекламу, направити на соціальну підтримку людей або на «оздоровлення» підприємств, що знаходяться зараз у непростій ситуації та очолюються депутатами від цієї партії», - зазначив Томенко.

Від “Аратти”: Ми, окрім "бігмордів", також помітили, що двічі не судимий лідер, мабуть вдало відзвітував перед закордонними спонсорами - бо тези про спільний вихід із кризи, озвучені ним із суфлера у Москві, вже підхопили у російському МЗС, як офіційну позицію Кремля.

Мабуть неодноразові поздоровлення Путіним Януковича із із перемогою у 2004 році нікого у Москві нічому не навчили.

Проте, публічні агітзмагання ПР і групи аутсайдерів виглядають сьогодні кумедно і певною мірою покращують настрій громадян, - це вже точно.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Політика»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Слово, що йде від серця, проникає в серце”
Нізамі

 
Знайди свою ГАРМОНІЮ!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.