Аратта - На головну

4 листопада 2025, вівторок

 

Актуально
Голодомор
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- Київ був найбільшим містом Європи у ХІ сторіччі, в п’ятдесят разів більшим за Лондон, в десять – за Париж. Досяг свого розквіту за Ярослава Мудрого (1010-1054 н.е.), який поріднився з королівськими родинами Франції, Норвегії, Румунії та Польщі. Німецький церковний діяч XІ століття єпископ із Саксонії Титмар Мерзебурзький у своїй «Хроніці» у 1012 - 1018 роках, характеризує Київ як «велике місто, у якому більш 400 церков, 8 ринків, незліченна кількість жителів». На початку ХІ століття теперішня столиця України мала 50 тисяч населення. Для порівняння, у Лондоні на той час мешкало 20 тисяч жителів. Німецький хроніст XІ століття Адам Бременський називав Київ «суперником костянтинопільського скіпетра, найчарівнішої прикраси Греції».
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Цінова війна. Електрички будуть дорожчати щомісяця

Довкілля 8447 переглядів

Опубліковано - 23.01.2009 15:57 | Всі новини | Версія для друку

Знайома картина:
Знайома картина: "Європейська електричка".
Мінтранс зайнявся приміськими залізничними перевезеннями.

Начальники залізниць повинні забезпечити щомісячну індексацію тарифів на приміські перевезення на рівні 3% зростання - відповідне рішення ухвалене на нараді в Міністерстві транспорту та зв'язку України з питань тарифної політики Укрзалізниці.

Також було вирішено укласти контракти між залізницями та обласними адміністраціями щодо повної компенсації збитків від перевезень у приміському сполученні за рахунок місцевих бюджетів, оскільки серед причин росту обсягів збитків від приміських пасажирських перевезень - незадовільний рівень компенсацій за пільгові перевезення.

Так, в даний час налічується 25 категорій пільговиків, проте ситуація з їхнім фінансуванням залишається критичною, при цьому законодавчі акти не дають права залізницям призупинити перевезення пасажирів на пільгових умовах.

У повідомленні Мінтрансу зазначається, що відтепер начальники залізниць будуть нести персональну відповідальність за виконання доручень по індексації тарифів та укладання контрактів між залізницями та обласними адміністраціями щодо повної компенсації, а також будуть відповідальними за поквартальний звіт з цього питання.

Крім того, вирішено до 3 лютого 2009 року розробити план заходів щодо створення на базі залізничних служб приміських перевезень регіональних дирекцій приміських перевезень.

"Якщо ми говоримо про інтеграцію в Євросоюз, про виконання умов вступу до СОТ, ми повинні відходити від радянської психології безкоштовних перевезень: в усьому цивілізованому світі жоден пасажир не може користуватися послугами транспорту, не придбавши квиток", - відзначив директор Департаменту залізничного транспорту Мінтрансзв'язку Михайло Макаренко.

За його словами, необхідно вести облік пасажирів-пільговиків, видаючи їм безкоштовні квитки, при цьому декларуючи, до якої категорії пільговиків цей пасажир належить. "Таким чином ми будемо знати, хто повинен оплачувати перевезення цього пільговика, і зможемо ліквідувати збитковість залізничних перевезень", - сказав Макаренко.

Варто відзначити, що, за інформацією Мінтрансзв'язку, в 2008 році прибутки залізниць від пасажирських перевезень склали майже 4 млрд грн, а витрати - понад 8,2 млрд грн.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Довкілля»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Біда України в тому, що нею правлять люди, яким вона не потрібна”
Михайло Грушевський

 
Відпочинок на схилах Дніпра
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.