![]() |
Космольончиків упіймали на незаконному бізнесі - на скаргах громадян |
Про це повідомила прес-служба.
У липні 2006 року при КМДА створено інформаційно-довідкову службу “Дзвінковий центр”, або “Call-центр”, зателефонувавши в який громадяни мали можливість отримати безоплатні інформаційно-довідкові послуги, повідомити про аварійну ситуацію або житлово-комунальні проблеми, поскаржитися на бездіяльність посадовців тощо.
Проте вже з лютого 2009 року в “Сall-центрі” за номером 89001025000 запроваджено платну телефонну лінію для громадян, що мають наміри отримати консультації чи подати скарги.
Такими діями КМДА порушила конституційні права громадян, а також вимоги ст. 21 Закону України “Про звернення громадян”, якими визначено, що органи державної влади, місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об'єднання громадян і посадові особи розглядають звернення громадян, не стягуючи плати.
А тому, прокуратура столиці у своєму протесті вимагає припинити діяльність платної телефонної лінії “Call-центру” при КМДА і розгляд звернень привести відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян”.
Замість післямови. Що не кажи, а прокуратура займає дивакувату позицію щодо певних осіб, які прямо порушили чинне законодавство, при чому - у сфері, яка визначається Кримінальним Кодексом. Адже, посадові особи столичної мерії незаконно стягували із громадян кошти. Ми цілком упевнені, що в даному випадку - йдеться не про тисячу і не дві тисячі гривень. Тобто розміри афери - явно не дрібні.
Між тим, із якогось дива столичний прокурор цього не помічає, вимагаючи лише припинити беззаконня, але без жодного натяку, на те, що, власне й вимагає Закон - притягнення до відповідальності винних.