Аратта - На головну

18 червня 2025, середа

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- найдовший духовий музичний інструмент в світі - це трембіта, — конічна дерев’яна труба без бокових отворів. ЇЇ довжина може досягати чотирьох метрів. Діапазон трембіти — дві з половиною октави. Її звуки чутно більш ніж за десять кілометрів. Цей традиційний для жителів українських Карпат інструмент і досі використовується. Трембітарі сповіщають горян про важливі події. Якщо Ви включите до програми своєї подорожі один з фестивалів краю, то обов’язково познайомитеся з незвичайним інструментом.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Японці готові будувати швидкісну залізницю з «Борисполя» до Києва

Економіка Регіон: м.Київ 7399 переглядів

Опубліковано - 16.03.2009 15:07 | Всі новини | Версія для друку

Японці готові будувати швидкісну залізницю з «Борисполя» до Києва
Японці готові будувати швидкісну залізницю з «Борисполя» до Києва
Керівництво японської корпорації “Іточу” заявило про готовність взяти участь у будівництві швидкісної залізниці з аеропорту “Бориспіль” до Києва.

Таку заяву було зроблено керівництвом корпорації в ході переговорів із заступником міністра фінансів України Ігорем УРБАНСЬКИМ, що пройшли в рамках другого спільного засідання Координаційної ради з економічного співробітництва з Японією і Комітету ділового співробітництва з Україною Японської федерації бізнесу "Кайданрен". (Засідання відбулося в Токіо 9-10 березня - УНІАН.)

Згідно зі звітом за результатами спільного засідання, копію якого має в своєму розпорядженні УНІАН, орієнтовна вартість проекту - 280 млн. доларів США.

Причому керівництво "Іточу", підтверджуючи зацікавленість своєї участі в будівництві, повідомило, що ТЕО проекту вже готове. Проте японською стороною було зазначено, що таке будівництво можливе лише за умови надання гарантій із боку українського уряду.

Зі свого боку І.УРБАНСЬКИЙ запропонував реалізацію проекту на основі концесії.

Крім того, "Іточу" погодилася на пропозицію І.УРБАНСЬКОГО брати участь у будівництві Південного моста, Миколаївського моста. В ході переговорів було досягнуто домовленість про початок роботи над цими проектами вже в березні.

Крім того, корпорація "Міцубісі Хеві Індастріз" у ході двосторонніх зустрічей висловила своє бачення будівництва Південного моста, а також будівництва метро в Донецьку та Дніпропетровську, модернізації 7 українських аеродромів і Великої кільцевої дороги навколо Києва.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Економіка»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Відберіть у народу все, і все він може повернути, але відберіть мову, і він ніколи її більше не створить... Нову батьківщину може створити народ, але мову - ніколи; вмерла мова в устах народу - вмер і народ...”
Костянтин Ушинський

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.