Аратта - На головну

27 квітня 2024, субота

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- Українські дерев`яні церкви були збудовані у символічній формі кораблів та звернуті зі Сходу на Захід. Історично, українські церкви були побудовані з центральним нефом та двома боковими проходами. Це розділення споруди на три частини відповідає трьом догмам, або Божої Священної триєдності: духу, душі, та тілу людини. Багаточислені куполи та шпилі позначають щогли кораблю, а хрести на кожному вістрі розмежовують де бути вітрилам.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Технології лохотронів. Як нас дуритимуть на президентських виборах

Медіа 10939 переглядів

Опубліковано - 26.06.2009 12:26 | Всі новини | Версія для друку

Технології лохотронів. Як нас дуритимуть на президентських виборах
Технології лохотронів. Як нас дуритимуть на президентських виборах
На наступних президентських виборах в Україні використовуватимуть технології впливу на підсвідомість виборців і підкуп журналістів.

З таким прогнозом виступив у Кельні президент Академії української преси Валерій Іванов.

Валерій Іванов очікує, що штаби кандидатів у президенти активно маніпулюватимуть громадською думкою за допомогою так званих BTL-технологій. Вони спрямовані не на свідомість людини, а на підсвідомість, сказав експерт під час медіа-форуму в Кельні.

Тобто, слід чекати на "активне застосування інформації, кольору, звуку", яке не контролюватиметься людиною, твердить президент АУП.

Такі технології відпрацьовувалися ще на попередніх виборах, і, як стверджує Іванов, себе виправдали. "Для політиків це дуже добре. Для медіа добре, що будуть замовляти, давати гроші. Єдине, кому буде погано, так це електорату".

Під час дискусії на медіа-форумі в Кельні, присвяченої свободі слова та журналістиці на замовлення, Іванов розповів, що медіа в Україні "слугують не читачам або слухачам, а - власникам". Вільне висловлення думок, наголосив він, можливе лише в інтернеті.

У Німеччині теж бачать загрози якісній журналістиці

Інша учасниця дискусії - член правління "Репортерів без кордонів" Джемма Пьорцґен – торкнулася проблем журналістики в Німеччині. Загрозу якісній журналістиці в цій країні вона вбачає в згортанні кореспондентських мереж.

Ця тенденція особливо вимальовується в друкованих виданнях: мала кількість кореспондентів мусить покривати дедалі більші за обсягом регіони світу. І це відбувається навіть у великих надрегіональних виданнях, каже Пьорцґен.

Ще один негативний феномен для німецьких журналістів – спрямовані вкидання інформації шляхом запрошення на розмови "не для запису ". PR і журналістика, в розумінні Пьорцґен, є несумісними поняттями.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Медіа»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Немає більш вірної ознаки поганого устрою міст, ніж велика кількість в них юристів і лікарів ”
Платон

 
Реклама на порталі
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.