Аратта - На головну

3 травня 2025, субота

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в Україні знаходиться унікальний міст, що пролягає між правим берегом однієї річки. Не вірите? Можете переконатися на власні очі, якщо відвідаєте Кам’янець-Подільську фортецю, що на Хмельниччині. Стара фортеця розташована на скелястому острові, охопленому петлею каньйону річки Смотрич. Таким чином, міст, що веде до фортеці, пролягає між двома точками правого берегу однієї річки. Крім того, ми не знайшли більше прикладів у світі, коли б міст тримався без усіляких підпор, а спирався б тільки на скелі. За однією з гіпотез, цей міст було зведено римлянами ще у II столітті під час походу Траянового війська на Дакію. Нині Кам’янецька фортифікація включена до переліку ЮНЕСКО
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Ан-148 почав виконувати рейси до Європи

Економіка 5504 перегляди

Опубліковано - 25.02.2010 02:58 | Всі новини | Версія для друку

Ан-148
Ан-148
У лютому регіональний реактивний літак Ан-148, що літає під прапором «Аеросвіт», почав виконувати рейси до Європи.

Як повідомила прес-служба ДП «Антонов», перші з польотів відбулися за маршрутом Київ–Варшава–Київ.

Можливість виконувати такі польоти забезпечена завдяки сучасному бортовому радіоелектронному обладнанню літака і підтверджена під час сертифікаційних випробувань Ан-148. «Ан-148 – це, по суті, літаючий комп`ютер. Він відповідає усім сучасним і перспективним нормам льотної придатності і безпеки польотів. Зокрема, літак успішно пройшов цикл випробувань у системі точної зональної навігації P-RNAV, довівши тим самим здатність літати у зонах європейських аеропортів з необхідною точністю», - відзначає президент – генеральний конструктор ДП «Антонов» Дмитро Ківа.

Випробування за польотами у системі точної зональної навігації P-RNAV, які є необхідною частиною сертифікаційних випробувань згідно з європейськими нормами льотної придатності, виконувалися Ан-148 у діючих зонах P-RNAV аеродромів Гельсінкі (Фінляндія) і Берген (Норвегія) за термінальними процедурами цих аеродромів.

Найближчим часом очікується розширення міжнародної мережі маршрутів польотів Ан-148.

Як повідомлялося раніше, 2 червня 2009 р. авіакомпанія «Аеросвіт» почала виконувати регулярні польоти першим літаком Ан-148 за маршрутом Київ–Харків–Київ.

Регіональний реактивний літак нового покоління Ан-148 13 грудня 2009 р. виконав перший міжнародний комерційний рейс за маршрутом Одеса-Москва (Шереметєво) під прапором авіакомпанії «Аеросвіт». У Росії українсько-російський літак Ан-148 здійснив перший комерційний рейс за маршрутом Санкт-Петербург – Москва також у грудні 2009 р.

Довідка. Ан-148 - регіональний близькомагістральний літак, розрахований на комфортне перевезення 68 пасажирів. Дальність польоту становить 3,5 тис. кілометрів, крейсерська швидкість - 800-870 км/год. Особливістю цього типу повітряних суден є високе розміщення двигунів, що дозволяє літаку виконувати зльоти і посадки навіть на аеродромах з низькою якістю покриття. Сучасне бортове обладнання робить можливим посадку машини за складних метеорологічних і нічних умов. Літак спроектовано київським АНТК ім. Антонова, у програмі виробництва задіяні завод "Авіант" в Україні і "Воронезьке акціонерне літакобудівне товариство" в Росії.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Економіка»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Коли хоч в невеличкій частині народу жевріє ідея незалежності, коли хоч частина народу має змогу виявляти волю нації, то це ліпше, ніж коли нидіє цілий мозок нації в рабстві, атрофуючи в цілій нації волю до самостійного життя”
Дмитро ДОНЦОВ

 
Знайди свою ГАРМОНІЮ!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.