Аратта - На головну

18 червня 2025, середа

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- найдовший духовий музичний інструмент в світі - це трембіта, — конічна дерев’яна труба без бокових отворів. ЇЇ довжина може досягати чотирьох метрів. Діапазон трембіти — дві з половиною октави. Її звуки чутно більш ніж за десять кілометрів. Цей традиційний для жителів українських Карпат інструмент і досі використовується. Трембітарі сповіщають горян про важливі події. Якщо Ви включите до програми своєї подорожі один з фестивалів краю, то обов’язково познайомитеся з незвичайним інструментом.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Дві третини доходу найбільшої в світі рекламної групи WPP через кілька років буде приносити Інтернет - прогноз

Технології 5622 перегляди

Опубліковано - 9.03.2010 13:06 | Всі новини | Версія для друку

Дві третини доходу найбільшої в світі рекламної групи WPP через кілька років буде приносити Інтернет - прогноз
Дві третини доходу найбільшої в світі рекламної групи WPP через кілька років буде приносити Інтернет - прогноз
Дві третини доходу найбільшої в світі за обсягом виручки комунікаційної групи WPP через 3-4 роки буде приносити діяльність в Інтернеті, стверджує директор зі стратегії компанії Марк Рід.

На сьогодні доходи WPP від рекламної та маркетингової діяльності в Інтернеті вже становлять 27%, або ж $ 3,6 млрд. У найближчих конкурентів поки що помітно менше - наприклад, у компанії Havas пов'язані з Інтернетом доходи становлять на сьогодні 16% від загального показника, повідомляє paidContent.

WPP вже уклала угоди, або перебуває в процесі переговорів, з більшістю провідних інтернет-компаній, щоб надавати свої послуги з використанням їх платформ - зокрема, мова йде про Google, Microsoft, Facebook, Yahoo, Omniture, MySpace.

"Технології тепер керують нашою індустрією, хоч це і нова для наших клієнтів і дуже складна в управлінні система", - говорить Рід. Однак цифри говорять за себе - якщо в 2008 році клієнти WPP витратили на рекламу в результатах пошуку $ 170 млн, то у минулому році - вже втричі більше.

Нагадаємо, відповідно до звіту компанії Strategy Analytics, ринок інтернет-реклами в останньому кварталі минулого року відновив зростання, і в цьому році очікується, що воно триватиме.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Технології»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Чим обмеженішим є світогляд людини, чим менше вона знайома з історією, природою і філософією, тим щиріша її прихильність до своєї релігії ”
Людвіг Фейєрбах

 
Реклама на порталі
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.