  | 
    
Відкриття залізничного сполучення Керченським мостом відклали
Автор/джерело -  © Укрінформ
  |   
  
Дата публiкацiї - 3.01.2019 11:33 | Постiйна адреса - http://www.aratta-ukraine.com/news_ua.php?id=29296
РФ у черговий раз відклала термін відкриття залізничного сполучення через Керченську протоку.
 
  РФ у черговий раз відклала термін відкриття залізничного сполучення через Керченську протоку.
 
 Про це повідомляє Міністерство з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб.
 
 "Внаслідок неправильного проектування залізничних підходів до Керченського мосту Російська Федерація вкотре відклала строки введення в експлуатацію залізничного сполучення через Керченську протоку. Через помилки проектувальників ЗАТ «Ленпромтранспроект» (м. Санкт-Петербург) Уряду Російської Федерації доведеться додатково виділити майже 3 млрд руб. ($44 млн) для завершення будівництва залізничних підходів до Керченського мосту, про що свідчить розпорядження Уряду Росії від 27.12.2018 № 2957-р.",- йдеться у повідомленні.
 
 Як зазначили у відомстві, наявні ґрунти не можна було використовувати для облаштування насипу під залізничне полотно.
 
 Крім того, в залізничному тунелі, що будується в районі селища Октябрське, поряд із місцем проведення археологічних розкопок Бієлі у 2018 році відбулося непередбачене зрушення породи, що пошкодило кріплення тунелю.
 
 У зв’язку з відсутністю в достатньому обсязі необхідних будівельних матеріалів, у листопаді 2018 року між представниками окупаційної влади Криму та Абхазії відбулася зустріч щодо можливості постачання на тимчасово окупований півострів матеріалів (щебінь, пісок, гравій) для будівництва траси «Таврида», а також розширення асортименту торгівлі іншими будівельними матеріалами (мармур, камінь, деревина).
 
 Все це й спричинило затримку виконання всіх будівельних робіт, зокрема, скасування тендеру на електрифікацію ділянки залізничного мосту через Керченську протоку. Водночас російська влада не озвучила причини скасування тендеру, прикриваючись проведенням археологічних розкопок.
 
 У МінТОТ нагадують, що це не перший випадок непрофесійності чиновників окупаційної влади РФ. "У Російській Федерації вже вкотре продемонстрували невміння працювати із сучасними технологіями та неспроможність управляти тимчасово окупованими територіями", - додали у повідомленні.
 
 Як повідомляв Укрінформ, РФ після окупації Криму розпочала будівництво мосту через Керченську протоку в лютому 2016 року, при цьому Москва не погоджувала з Києвом обмеження для кораблів, що заходять протокою в акваторію Азовського моря до українських портів.
 
 У лютому 2018 року Київ направив у Постійну палату міжнародного третейського суду в Гаазі меморандум про порушення Росією Конвенції ООН з морського права, в якому поскаржився, зокрема, на будівництво Керченського мосту, викликане ним обмеження навігації в протоці й ту обставину, що міст фактично перекриє доступ великотоннажних суден в Азовське море.
 
 18 липня 2018 року посли країн-членів Євросоюзу схвалили рішення про введення індивідуальних санкцій проти шести осіб, причетних до незаконного будівництва Керченського мосту.
 
 Автомобільний рух на мосту через Керченську протоку в окупований Росією Крим з Краснодарського краю було запущено 15 травня 2018 року. Керченський міст будувався за рахунок коштів федерального бюджету Росії. Загальна вартість проекту становить близько 228 млрд руб. (близько $4 млрд).
  |  
 
 | 
 
| 
 
 | 
 
| 
 
 
 | 
 
 
© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025. 
При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове. 
© Автор проекту - Валерій Колосюк.
   
 |