 |
Інтернет став найавторитетнішим джерелом інформації для європейців
Автор/джерело - © Корреспондент.net
|
Дата публiкацiї - 19.11.2009 20:34 | Постiйна адреса - http://www.aratta-ukraine.com/news_ua.php?id=8489
Інтернет став найбільш впливовим джерелом інформації про товари і послуги для європейців.
 | Інтернет став найавторитетнішим джерелом інформації для європейців | Про це свідчать результати опитування, проведеного компанією Weber Shandwick. Дослідження охопило майже 5 тисяч споживачів з шести країн Європи: Бельгії, Франції, Німеччині, Італії, Іспанії і Великобританії.
З’ясувалося, що найбільша кількість опитаних - 26% - довіряє оглядам і рекомендаціям про товари або послуги, які розміщуються користувачами Всесвітньої павутини (так званому online advocacy). Таким чином, як зазначає Weber Shandwick, цей канал комунікації відсунув на друге місце рекомендації друзів і родини (20%).
На третьому місці опинилися продавці-консультанти. Їм довіряють 13% європейців.
Газети і журнали впливають на вибір товарів або послуг 12% респондентів, 11% віддають перевагу офіційним сайтам того чи іншого виробника.
Далі розташувалися телебачення та радіо, і реклама - їм довіряють по 9% опитаних. |
|
|
|
© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.
© Автор проекту - Валерій Колосюк.
|